Pain, pain, pain...

Inatt var jag uppe till typ halv tre och jobbade med mitt CV, det börjar ÄNTLIGEN! likna något.. Vid 8-tiden! imorse vaknar jag av att grannen håller på och?? Bygger om hela sin lägenhet låter det som, inte så roligt.. Lägger en kudde över örat och lyckas trots OVÄSEN somna om.. Vaknar vid halv tio och måste gå upp för att ringa farbror doktorn.. Eftersom jag varit så duktig och sprungit rätt ofta på sista tiden har min dumma fot naturligtvis slutat funger som den ska.. Det här håller ju inte, snart är ju skidsäsongen igång och då kan jag ju inte gå runt med den här gamla skiten, hmm... Skulle på möte på AF kl. 13.00 trodde jag men det visade sig vara imorron kl. 14.00, jag och tider... Träffade iaf. Plunsen för en fika på stan som naturligtvis resulterade i lite shopping :) En ny sjal blev det bland annat...

Pluns med "Chai-latte" muntasch...               Jag äter macka (som alltid då=D)           
                                                   
                              Söta som socker...
                              image31                             

Idag provade jag den snygga Helly hansen jackan jag sett tidigare i veckan.. Den satt perfekt! Priset däremot var inte lika perfekt, 1700:- är en del när man är pank.. Men eftersom jag verkligen "BEHÖVER" en ny jacka så får jag kanske slå till trots allt... Morgondagen får utvisa..
Efter några timmar på stan blev Pluns trött sina fötter,  då fick hon åka lite helikopter så hon skulle bli glad=) igen..
image32 Floff, floff, floff, floff... Whhiiiiiiiiii=D

Jag lämnade in en platsansökan på stan idag och har skickat i väg några nu oxå, hoppas hoppas hoppas...
Take care...

Kommentarer
Postat av: Berta rullator

Håller tår och tummar på att jobbet dyker upp snart
kramixx

2007-09-20 @ 00:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0