Pinkday...

Idag vaknade jag av att regnet öste ner.. Men vad gjorde det när jag fick ligga kvar under täcket hur länge jag ville =) Jag packade med mej paraplyt (som Inte kom till användning) och begav mej mot staden.. Gjorde ett besök på arbetsförmedlingen och shoppade lite nya saker till lägenheten. (Inte på arbetsförmedligen förståss).. Samlade maSsA vuxenpoäng idag =), mamsen blev nästan lite orolig för mej.. Fixade det där med jobbsituation, köpte konstiga lampor på en väldigt avancerad lampaffär, fixade med banken, besökte Clas Ohlson och ringde mamma 2 gånger! (Första gången för att gatan som jag skulle till inte låg där den skulle och sen för att fråga hur man skaffar hemförsäkring (Snacka om VUXENPOÄNG!!!) Blev mycket rosa idag för ovanlighetens skull =), men det är
 ju så fint.. Kolla själva..image6

Jag hade min nya rosa mössa på mej idag och fick värsta kommentaren av killen i kassan på "Clas Ohlson".. Han gillade den skarpt, precis som jag (och den lilla tanten oxå =)..

Se så glad den andra ankan blev när han fick en ny vän..

Annars har jag inte gjort så mycket annat idag.. Mest druckit kaffe, suttit här å pysslat på och arrangerat ett foto med ett av mina nya fina scrapbooking papper... När jag sen skulle sätta upp det fina arrangemanget på väggen gjorde jag en typisk "Linda" såklart.. Tänkte använda ett hål som redan fanns där, men hade ingen skruv som passade så jag tog en liten spik istället =) Spiken åkte naturligtvis hela vägen in så när jag skulle få ut den lite så kom jag på den brillianta idén... Jag sätter munnen mot målet och lixom suger ut den lite så blir det värsta bra.. Ack så fel jag hade.. Det hela slutade med att jag fick fulla luftrören och lungorna med borrdamm, host host.. Lägenheten börjar iaf likna nåt, trots mina små (och StoRa) missöden .. Nu ska jag sätta mej och tänka över situation badrum och ful vägg i hallen... På återseende...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0