Pussel, pussel...

Imorse när klockan ringde var jag så trött, så trött... Var tvungen att lägga mej igen efter det att jag gått upp, somnade om omedelbart.. Vaknde vid 10 och tänkte att nu MÅSTE jag verkligen gå upp, men innan jag hunnit resa mej har jag somnat om (igen!!) Vaknade nästa gång vid 11 och då kom jag äntligen ur sängen, seeeeegt..

Har inte gjort att för mycket idag, mest pusslat hela dagen faktiskt.. Började på ett nytt 1000-bitars pussel igår och det är halvklart nu iaf..
image25
Trist att det går så fort, men har man väl kommit igång är det svårt att sluta =0)
Gick iaf ut en sväng och handlade på eftermiddagen, "Konsum" fick stå för den sociala biten idag.. Pratade med Plunsen (som hade STORA problem med en persienn) och vi bestämde en fika imorron.. Skulle förresten på en fika idag med en grabb här i staden, men jag hörde inget?! Märkligt, märkligt! Kanske blev jag FET-dissad, vem vet?
Nu har jag iaf tagit ett bad, tänker brygga kaffe och slå mig ner framför tv:n.. Måste nog ta itu med mina naglar oxå, de ser ut som Skit!!
Ska på bas-info på AF imorron, vad nu det kan ge?

Kommentarer
Postat av: emelie

oj det var inte alls illa! =)

2007-09-18 @ 19:53:56
URL: http://emelieisaksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0