Shit e klockan 5??

Vaknade precis på soffan och tänkte att jag måste ha sovit hur länge som helst? Men klockan är ju bara halv tre så det var ju ingen fara... Var på anställningsintervju med Jon och Håkan imorse, det gick super.. Härliga grabbar med koll på läget på ett avslappnat sätt =) På en scala mellan 1-10 ville jag när jag lämnade lägenheten imorse ha jobbet ca 6.. Å när jag gick därifrån efter intervjun ville jag ha det 8,5 så det var positivt!! =) Var en trevlig läkare som ringde mig imorse oxå ang. "knäppa foten", han rekomenderade sjukgymnastik och gav mig remiss till röntgen.. Tur att jag har tagit tag i det där nu då.. Var upp till Lillänget och fixade med kvittot på Rusta och sen köpte jag faktiskt (tro det eller ej) årets första julklapp!! Det blev till Storebrodern.. Käkade gröt, lyssnade på "Grym" på "OneFM" och läste lite Steig Larsson när jag kom hem.. De där böckerna han skrivit asså, det är ju så bra så bra.. Ringde mamma nyss men fick inget svar =(, fick iaf mezz av pappa och Kari igår.. "De har det underbart på sin semester i Kroatien", härligt för dom!!

Kommentarer
Postat av: MH

skicka ett mess nästa gång du är ner.....

2007-09-30 @ 13:22:26
Postat av: Mej

Jag vet.. Förlåt, fölåt.. Det var bara så att det var en kvick impuls sväng till dollars.. Lova höra av mej om det mot förmodan skulle bli några fler.. KraMar

2007-09-30 @ 22:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0