SNÖ!!!!!!!!!!

Ja det är faktiskt SANT!!! Mamma ringde och berättade att det snöade hos henne idag!! Ida ringde och berättade att det snöade hos henne oxå, men jag då?? VARFÖR SNÖAR DET INTE HOS MEJ?? Mycket orättvist och tråkigt =(
 Var tvungen att samla mina tankar så jag begav mej upp på berget för en runda i motionsslingan.. Många hurtiga människor var ute i spåret idag.. Gamla, unga, löpare, powerwalkare och en del som bara njöt av naturen. Folk är verkligen aktiva här på frösön, lite skillnad från härjedalen där man har tur om man överhuvudtaget ser en människa när man är ute ;) Provade pulsklockan nu när den varit inne på lite reparation och den verkade fungera alldeles utmärkt, synd bara att jag inte fattar vad som är vad?=)
Pratade med pappa nyss och han berättade en lite hemlis, Stina ska ha barn!!! Så himla roligt, jag är sååååå avundsjuk.. Hoppas allt går bra, tänker på dej gumman!

Nu efter en välbehövlig dusch, slänger jag ner mej i soffan med en tallrik gröt och ser en film... =0)

Kommentarer
Postat av: Tvillingen

ja visst är det orättvist, jag vill åxå ha snö!! //snöälskaren

2007-09-16 @ 19:44:55
Postat av: Mej

Nu har jag fått min SNÖ!!!! Hur är det hos dej? Har den kommit till dej oxå? (Hoppas, hoppas, hoppas!!)

2007-09-17 @ 11:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0