Städa, städa, städa...

Det är verkligen det jag har gjort idag! Jag hade värsta sovmorgonen och sen gick jag upp och städade och tvättade.. Jag storstädade hela lägenheten, ja jag till och med skrubbade badrumsgolvet med en svamp! Men nu känns det jätte fräscht och det luktar smaskens!! Var klar vid åtta tiden så då käkade jag lite "left overs" från helgen och kollade in mitt nya favvo program Idol!? Jag har aldrig kollat på det särskilt mycket förut, men nu följer jag det typ varje kväll...
Det kan ju i och för sig bero på en viss S.A.M!!!!!image40 Shit vilken röst den killen har, helt enastående.. Å han ser ju inte helt fel ut heller för den delen=) Annars gillar jag även Daniel, han är Grrrym...
Nu har jag precis spenderat några halvtimmar framför spegeln, jag har provat ut lite nya outfits.. Insåg dock till min stora fasa att mitt ass är jätte stort?? Jag som var så glad för att mina vader har krympt en aning, men allt det goda har något ont i sig sägs det.. Hrmp =( NU ska jag kolla vem som får lämna iaf.. Herrå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0