Sunday.. It´s a good day for shopping =)

Ja idag vaknade vi värsta tidigt! Jag var uppe redan vid åtta! och det är ovanligt.. Vi drack kaffe och sen begav vi oss upp på berget för en runda i motionsslingan, hii hooo... Efter frukost drog vi iväg och shoppade lite i "Lillänget" (en av de få ställen som har öppet på söndagar), vi var oxå på "Ixo house" och sen köpte vi pizza =) Idag köpte vi massa fina rosa saker till mej, ett nytt moppset (det gamla är ju inte rosa) och en ny rosa matta var några av dom.. Igår såg jag en JÄTTE fin rosa verktygslåda som jag önskar mig av tomten.. Annars shoppade vi nya skor idag oxå, 3 par skor på 2 dagar det är jag och mamsen det.. Blir ett par till när lönen kommit, jag har redan spanat in dem =0) Både igår och idag jobbade vi stenhårt på att fylla upp min kyl, frys och mitt skafferi så nu är vi typ 700:- fattigare men massa mat rikare =) Nu har mamma precis begett sig iväg hem och jag är ensam igen, känns tomt och tyst..=( Imorron blir det zzzzzzzzovmorron och sen ska jag tvätta, för jag har verkligen ett berg nu! Hoppas alla har haft en skön helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0