Tar det piano...

Idag gör jag inte mycket alls faktiskt.. Jag vaknade som vanligt vid 10.30, shit vad jag sover mycket!! Såg en film gömd bakom nerdragna persienner och drack nån liter kaffe.. Laddade ner och lyssnade på Nina Kinerts låt "Your eyes" (den från Saab reklamen).. Nån som vet vad låten som "Nibe" använder i sin reklam heter?? Tror att det är en rätt så gammal låt, heter den kanske "Only you" eller något sånt?? Kommentera gärna om du vet =) Gjorde iaf ett ryck på eftermiddagen och tog mig iväg ut.. Sprang (och gick) en låååång tur här på ön.. Hade naturligtvis med mig min trogne vän ipoden, hur skulle jag klara mej en endaste dag utan den??                                                                                          
Tanken var väl att jag skulle ta en sväng om med snabeldraken idag oxå, men det kan vänta till helgen.. Bättre lite skit i hörnen än ett rent helvete.. Herr Blomberg (min diskmaskin) fick iaf jobba lite idag=)

Spenderade en hel del tid här framför datorn idag då jag upptäckte ett nytt redigeringsprogram.. Jag redigerade om nära 200 bilder från i vintras och de blev SÅ! bra.. Några exempel av min kreativitet kommer här lite senare... Nu ska jag fixa käk och sen slappa lite framför tv:n (för ovanlighetens skull)... 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0