Underbara SNÖÖÖ!!!!!!!

Jaha så kom den ÄNTLIGEN! till mej oxå =) Satt och uppdaterade meritlista och annat jox halva natten, så när jag väl sommade var klockan efter 3.. När sen kl. ringde vid 9.00 imorse vill jag inte alls gå upp, tänkte att dagens bestyr gott kunde vänta.. Hade fått 2 mezz under natten/morgonen som jag iaf slängde ett öga på, å vad står där om inte.... "DET SNÖAR!!!!!" sänt av plunsen 07.10, hon som just då befann sig i sin lägenhet på andra sidan stan.. image18
JIPPIE!!!!! Jag fullkomligt flög upp ur sängen och ut i trosor, tofflor och en liten kofta.. Brrrr!!! kallt var det, men vad gjorde det nu när mitt underbara SNÖ! äntligen kommit..
Gjorde en liten snögubbe och gick sen in för att klä på mig och göra mig iordning för dagens bestyr... Var en duktig flicka och skickade lite mezz till min vännor, (något som jag inte gör allt för ofta) och blickade snabbt igenom nattens arbete.
Nu fortsätter jakten på jobb och jag ska bege mig till Arbetsförmedlingen så fort jag druckit ur mitt kaffe! Wish me "GoOd LuCk!!!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0