Var ska jag börja??

Ja nu har jag inte uppdaterat på sååå länge... Har varit hos mamsen och hälsat på i helgen och där finns det inte direkt ett överflöd av datorer =) Lämnade iaf staden på torsdag eftermiddag för att åka till Hede och hämta mina möbler.. Spenderade kvällen framför mammas 15" tv eftersom hennes vanliga var på lagning.. Fredagen var lugn, jag väntade och läste lite.. Sen väntade jag ännu mer och vi hämtade tebax mammas tv från tv-doktorn (jag hotade med att åka tebax hem om vi inte hämtade den) och sen väntade jag lite till... Skulle få besked om jobbet under dagen så jag var lixom lite rastlös och kollade mobilen ett antal gånger.. När jag till slut började utföra en mindre operation (mamma hade en glasbit i foten som JAG! skulle ta ut) så ringer det plötsligt.. Jag rycker till så jag håller på att skära mamma i foten med kniven!! Gapskarattade får jag till sist fram ett "Hallå, Linda här?" Det är Jon som ringer, ahhhhhhhh...... Han berättar att det var 20 sökande och att det bara! finns 3 heltidstjänster så.. Jag hade gjort bra i från mig på intervjun tyckte de båda med de var inte riktigt nöjda så... Okej säger jag och tänker att om jag nu inte får jobbet kan jag ju iaf passa på att fråga om han är singel? Men precis när jag ska fråga säger han plötsligt... "ATT DE ÄR HELT ÖVERENS OM ATT DE VILL HA MED MEJ!! JAG HAR FÅTT JOBBET!!!)
 JIPPIEEEEEEEE!!!!!!!!!! Gissa om jag blev arg, glad, lycklig, förbannad, FÖRVÅNAD?? Ja jag blev typ allt på en gång =) Äntligen ett jobb, som jag har väntat.. Nu ser jag iaf jätte mycket fram emot att på måndag få göra som nästan alla andra jag känner, Gå till jobbet!! Mamsen och jag firade med värsta goda filé middagen och film och popcorn =)

På lördagen var vi i Sveg för att inhandla lite saker till våra respektive hem.. "Dollar store" var målet för vår resa, men vi hann även med en fika på nyan och en tur på STOR Sveg ;) Vi hämtade några fiskar oxå, fula va??
image43
Eftersom vi hade lite bråttom i Sveg hann jag inte träffa några gamla vännor.. Mötte iaf min "Carro Barro" på "Dollars" och mina underbara tjejjor "Anja och Towa"..

Nu är jag iaf äntligen tebax hemma i staden, dessvärre utan mina möbler =( Blev lite krångel med dem, bakfull storebror och en pappa på andra sidor jorden utgör inte de bästa flyttgubbarna kan jag lova.. Men på onsdag får jag dom iaf.. FÖRHOPPNINGSVIS!! Nu ska jag prova lite kläder tills morgon dagen.. Puss Puss

Kommentarer
Postat av: MH

Vad då för jobb? Jag inget veta....

2007-10-01 @ 17:29:24
Postat av: Mej

Ja men jag fick ett jobb i fredags vettu.. =) Så nu du..

2007-10-01 @ 21:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0