Vinter!! Eller inte...

På med kläder och ut i det vackra vinterlandskapet, eller?? image19
Nej riktigt så var det inte, snön var nästa helt borta när jag kom ut =(... Solen sken och för varje steg jag tog fick jag plocka av mer och mer kläder, mössa, vantar, jacka och dunväst behövdes defenitivt inte..  Så var det med det. Väl nere på stan gjorde jag ett seriöst besök på AF, satt i nära två timmar.. Jag kikade runt lite på stan men hade bestämt mej för att inte handla något idag eftersom situation "Ekonomi" inte är den bästa just nu. Men så kom jag på att värmeljus behövde jag faktiskt , så ett besök på "Clas Ohlson" (stammis där nu va?) blev det.. Det var den söta killen som diggade min mössa (se tidigare blogg) som satt i kassan, "YES" tänkte jag och lade upp mina varor på bandet.. När han, den söte (som förresten heter Kristian;) frågade om jag ville ha kvittot svarade jag "JA!" bara för att få flirta (eller jag mena prata) lite extra med honom.. Han var naturligtvis Uuuurrr trevlig, hihihi.. Så med rosiga kinder och ett kvitto på nära 200:- i påsen gick jag med raska steg mot bussen, det gick inte idag heller..
Var en en liiiiten sväng på "Intersport" oxå och eftersom jag redan "breakat" min deal med mej själv kunde jag lika gärna slå till på en Yoga matta oxå ;0)
                                                                        
Lycklig som ett litet barn sprang jag nu till bussen för att inte "fastna" för någon mer fin liten sak..

Väl hemma hade min snögubbe nästan tinat bort...
image21
och på den nu gröna gräsmattan stod istället en...
image22
och betade...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0