Ännu en vecka....

är snart över =) Idag är det torsdag och det känns skönt.. Jobbade dag i måndags för att hinna med bussen till Hede. I tisdags var det begravning på min lilla mormor och det var en strålande dag med sol och lagom mycket folk.. Begravningen var jätte fin och det känns otroligt skönt att det är förbi nu..
Efteråt var vi hemma hos kusin "Malla" och käkade lite med resten av släkten.. Kul att träffa alla kusiner, kusinbarn etc. =)

Nu är det bara ett par timmar kvar ikväll och sen imorron kväll kl. 22,00 är det slut på denna arbets vecka! Jag och prinsen åker till Skalet på lördag för att avsluta skidsäsongen (jag har ju haft åtminstonde en skiddag) med VÅR-FORUM!! Det blir kul med fest och folk.. Måste ut på stan en sväng innan vi åker för att kanske hitta nån ny outfit till kvällen =)

Annars rullar det väl på som vanligt, lite att göra på jobbet.. Fördriver mest tiden med olika spel och filmer (man tröttnar snabbt).. Vet faktiskt inte om jag pallar så mycket längre=[ Kom en kille imorse och installerade fiber åt oss oxå så nu är Nicke LYCKLIG!! Jag lyckades dock missa 2 st tider med min tränare pga. detta.. Fick dock en hel del annat gjort där hemma. Hämtade min cykel på verkstaden oxå =) Nu är punkan fixad och den går som på räls!! Har förresten varit och tiggt åt mig en gammal, gammal tantcykel som jag hittade i ett gammalt stall oxå.. Den är SÅÅ fin!!! Moooaaahhhhh

Annars lever jag mest på "Ben&Jerry"s glass.. Är så lycklig nu när den finns lite varstans i staden, SJUKT GOTT!!! Fick förresten en ny burk av älsklingen igår kväll när jag kom hem, han är den bästaste helt klart!! 
                                 image232            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0