Dans med svåra steg...

JOHO minsann i helgen var det dans för fullt kan jag lova.. Jag och prinsen dog i väg till Vår-Forum på Vemdalsskalet =) Vi var ute på en shoppingtur på stan på lördags-förmiddagen och införskaffade lite nya kläder till Nicke.. Lite dricka till kvällen men TRO DET ELLER EJ!!! inte en enda sak till mig!!!! Nää minsann han var stenhård på den punkten, fast jag har ju beställt både en ny dator och en telefon här i dagarna så det var nog lika bra det =) 
                              image236                image237
Fick förövrigt min sämsta lön hittills på min nuvarande anställning, INTE ROLIGT!! Jag behöver verkligen, verkligen ett nytt jobb.. Ingen som kan erbjuda mig nåt bra??
                                                                                                    image238
Annars drog vi ju som sagt i väg till Vemdalen på lördag eftermiddag.. Fest i stugan med några av Nickes kompisar (som förövrigt var innen på tredje dagen och var i allmänhet ganska slitna) Det blev iaf en kul förfest med mycket folk och härlig stämning.. Inne på hotellet festade vi sen vidare och dansade styr-dans som aldrig förr (måste ju ställa upp för min älskling).. Framåt ett-tiden var fötterna ÖMMA (hade pumps hela kvällen!!) och vi rätt slitna.. Ringde mamsen och for hem till henne och sov.. Söndagen spenderades mesta dels i mammas soffa. Nicke fick en rundvandring i Hede oxå =) Käkade pizza och sen tog vi bussen hem till staden igen.. En lyckad helg helt klart!!
                                                   image234
Nu sitter jag då återigen på jobbet och trilskas.. Trött på arga kunder, trött på att sitta inomhus, trött på datasystem som inte fungerar, trött på allt som har med det här jobbet att göra med andra ord! Förlåt att jag klaga så mycket men ibland måste man få göra det..

Hade nyss ett  samtal med en god vän som har varit med om en mycket svår olycka.. Jag vill bara att du ska veta att du finns i mina tankar och att det blir bättre för var dag! Kämpa på så är du snart på benen igen ;)
Det är vid sånna här tillfällen man reflekterar över hur lyckligt lottad man egentligen är..

Köpte förövrigt en ny Ben&Jerrys-glass som jag ska hem och testa sen... MMmmmmmums!!! :P
                                                                  image235

Kommentarer
Postat av: twinnie

hihi rundvandringen kan inte tagit många minuter, ta med han hit till övik istället så kan vi gå på riktig rundvandring. Vi köpte en soffa i lördags, jättefin :) miss u! Pöss

2008-04-28 @ 15:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0