UTAN DATOR JUHHHHHHH.......

Ja det finns en anledning till att bloggen står STILLA!!! Min dator är ju helt död och jag har nu ägnat närmare 2 veckor till att bråka med tillverkare, försäljare etc. ÄNTLIGEN!!! syns ljuset på andra sidan.. I näste vecka ska jag få skicka in den till återförsäljaren för att de verkligen ska få se att den är HELT DÖD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nu ska jag iaf beställa en ny så småning om.. Just nu är allt lungt på jobbet, ringer nästan inget och det är en skön fredags-feeling i luften =)

Sen sist har det ju hänt en del:
 Det har varit PÅSK (massa skoteråkning och SOL)
 Jag har haft 2 st dunderförkylningar (mycket snor och nysningar) 
 Jag har shoppat fina nya saker (mest kläder och en del annat krafs) 
 Vi har haft teamfest med jobbet (middagen slutade tråkigt, men festen och krogen var kul)
  Plunsen är tillbaka från lovet (och ja vi har hunnit med en shoppingtur till Lillänge)

Annars flyter livet sakta framåt, vi trivs bra i lägenheten, jobbet är ingen dans på rosor men ändå..  Tänkte försöka planera in en tripp till Sveget snart för att återse alla goa vänner som jag saknar SÅ MYCKET!! Dock blir det inte denna helg då annat är inplanerat och nästa helg vankas jobb =(

Helgens planer är att åka på shopping med Plunsen, ut till Torvalla (av alla ställen).. Lite möbel inspiration och så ska äntligen (efter ca 8 år)  införskaffa mig ett "Bonsaiträd", ska bli KUL minsann!!
                                                            image227



Hoppas denna lilla uppdatering kan få er att ändå behålla hoppet om en framtid för min blogg


Kommentarer
Postat av: mammi

mm ja vi får hoppas då =) jag har väntat länge med att läsa vad du har för dig.
Kramizz mammi

2008-04-04 @ 16:15:50
Postat av: kari.....

Kramar till dig min kära linda....Åh,gud vad skönt,endlig kan jag få läsa lite om vad du har för dig...tack så jätte mycket för en fin o god påske,det er så roligt att vara till samans,du gir mig god latter,och goda samtaler...helsa så mycket till Nicklas,och ni vet att dören alltid er öppen för er....Varma goda tankar till är...Kramar från Kari...

2008-04-04 @ 19:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0