Äntligen hemma...

Ja det har då sannerligen varit en lååååååååååååång dag.. Började dagen med en cykel-tur till Frösön för en 3-timmars lektion i Naturkunskap och sen hem å tog en macka för att sedan bege mig till jobbet där jag nu har spenderat de senaste 9 timmarna.. Först hade vi kö på typ 40 pers. och sen ringde det inget alls på flera timmar, ska det va så?? Phuuuuu, inte avis på Ninna som skulle cykla hem (hon bor ca 1 mil från jobbet) nu. Det blir det enda jag kan klaga på med nya lägenheten, det kommer inte bli kul att ta sig dit i vinter-kylan när man slutar jobba vid 22.00 =/

Hur som haver så är jag iaf hemma nu. Firade med en macka och en kopp varm choklad, MUMS!! (viktnedgången går bra, oboy innehåller väl inga skadliga ämnen som socker etc.??) Men men det var jag värd!
Imorron har jag iaf inget plugg så då får jag sova lite längre, dock har vi tvättstugan så en del göra innan jobbet drar igång =/ Måste snart sova nu, ska lägga mig i sängen och glutta på en movie =)

                                                   GODNATT!! Dröm om änglarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0