Imorron är sista dagen....

på jobbet.. Sen är det ju faktiskt SEMESTER!!!!! Ja tänk nu bär det äntligen av mot sol och värme =) Väskan är någorlunda packad, ipoden laddad med massa ny braig musik, passet är nerpackat och nu återstår bara en dag på jobb och plugg =D Kl. 22,00 imorron kväll slänger jag in handduken och säger tack och hej för mej på ett tag, det ska bli SÅÅÅÅÅ SKÖNT!! Vet dock inte hur jag ska klara mig utan min kära prins i en hel vecka =/ Men men det ska nog gå, jag har ju trots allt mamsen med mig =)

Idag har jag inte tvättat som jag skulle (vi hade bokat fel dag), shoppat fast jag inte skulle (men jag behövde en ny make-up borste och ett nytt kollegieblock), klarat av en hel dag på jobbet som jag inte trodde att jag skulle göra (man tvekar ju rätt ofta på sin överlevnad där) och ätit en och annan onyttig sak fast jag inte skulle (men jag var ju bara så hungrig, och är fortfarande!! Min självdisciplin är alltså INTE som den ska =) Haha..

Nu ska jag iaf sova för imorron måste jag nog till skolan och hämta lite arbete.. Sen måste jag hinna shoppa dom sista sakerna inför resan, tvätta lite och sen jobba.. Mamsen anländer imorron-kväll och sen jäklar bär det av...

                          Godnatt alla små trollungar, dröm om änglarna


Kommentarer
Postat av: CarroBarro

Hoppas ni får trevligt i Turkiet...kommer verkligen sakna dig imorgon kväll, va så länge sen vi hade en "vi tre helt jävla galna och fulla" kväll!



pussen och kramen

2008-08-28 @ 17:12:28
URL: http://lilja85.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0