JAG ÄR KÄR!!!

(I min prins såklart) men även i en lägenhet som jag har hittat!! Det är verkligen det perfekta hemmet för oss och jag tänker slåss med näbbar och klor för att vi ska få den =) Det kommer absolut att göra mig till en lyckligare människa om vi får flyta in i denna skönhet..

Igår var det jobb igen och jag behöver väl inte ens säga hur det kändes?? Tidiga mornar och huvudvärk är iaf ledorden =/ Igår jobbade iaf prinsen så jag fick sällskap under paraplyet i ösregnet =) Nu har han en vecka kvar på sin semester och sen hoppas jag att vi jobbar endel lika tider iaf så vi hinner cs emellan varven, båda här på jobbet och hemma.. Efter jobbet igår gick jag ner mot staden, det fullkomligt ÖS-regnade och trots både regn-jacka och paraply var jag DY-BLÖT när jag närmade mig swedbank. Prinsen kom och vi gick in och bokade en tid för ansökan om lånelöfte, vi vill ju VERKLIGEN ha den där lägenheten (även om det innebär att jag måste byta bank, vilket jag INTE vill). På torsdag r det iaf inbokat ett möte och går allt enligt planen kommer jag bli en lyckligare och mer harmonisk människa inom kort ;0) Dessutom ligger den bredvid gymmet, så chansen finns att man kanske kan börja träna lite igen för att gå ner smester-bonusen (5 kilo extra)...

Efter banken gick vi på tråk-Ica och shoppade lite mat, blev pizza-rester till middag och sen somnade vi båda två i soffan.. Vaknade lagom till "Lyxfällan", skrämmande att se hur oansvarig man kan vara med pengar.. Jag är verkligen inte bra alls med pengar men jag skulle ALDRIG försätta mig i en situation där jag har skulder upp över öronen, nej ALDRIG!! För övrigt så har jag inte en endaste kreditkorts-räkning kvar nu =) Ska till och med få tillbaka pengar av dom, hehe...

Förövrigt så känner jag att ovälkommer besök är på ingång =/ Och då menar jag inte Plunsen eller mamsen som kommer på torsdag utan; ÄCKLIGA BACILLER!!! Har varken tid eller råd att ligga till sängs nu medd tanke på den stundande semestern och att jag kommer att behöva varenda öre framöver.. Men ont i halsen och skallebank det har jag VERKLIGEN.. Aj aj aj =(

Nu ska jag fortsätta mitt enormt stimulerade arbete =0P Puss Herrå´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0