Så trött...

Jag är så trött, så trött =( Har börjat jobba sju nu i två veckor... Alldeles för tidigt om jag får säga mitt!! Att jag går upp innan solen knappt skiner, att jag går till ett jobb som jag avskyr ända ner i tårna, att jag sitter här och blir en bitter människa, vem blir egentligen lyckligare av det?? INTE JAG IALLAFALL!! Tur att det finns goa kollegor och att min älskade prins finns här (förutom nu när han har semester då) =) Har inte fått ett enda samtal än?? HEHE fick precis veta att det är nåt fel påt elefonin, hoppas det är så hela dagen

Igår fick jag biljetterna till vår resa =) Jag och mamsen ska åka iväg sista veckan i september på en liten tripp till södra turkiet, ÄNTLIGEN!!! Jag längtar så efter sol, bad, annan kultur och god mat.. Ska bli så skönt att resa ifrån jobb, stad, ansvar osv. MEN!! Hur ska jag klara mig utan min älskling under tiden?? Jag får väl helt enkelt bita ihop och bara tänka på hur lyckligt lottad jag faktiskt är som har någon att älska och att bli älskad av =)

                                      

Igår efter jobbet cyklade jag raka vägen hem, mådde illa och hade ont i magen hela dan =/ När jag äntligen nåde porten och hade burit in cykeln i trapphuset och svurit lite över ömma skavsår, det var då.. Det var då jag upptäckte det.. JAG HADE JU FÖR F_N INGA NYCKLAR!!! =( Hittade ju inte mina i morgonens brådska och nu stod jag där och var inte långt ifrån tårarna kan jag säga... Men det var bara att cykla upp igen och hämta Nickes nyckel för att sedan cykla hem igen och låsa upp.. Möttes av en STANK som inte var så trevlig, gamla räkor i soppåsen i hallen, BLÄÄÄ!!! Men efter en tur till soprummet (där jag för övrigt träffade en mycket trevlig herre) och en macka som trycktes ner i min onda mage med våld somnade jag en liten stund i soffan =) När prinsen kom hem gick vi och shoppade lite mat och sen en kebab eller två, kanske inte den bästa maten näör magen svider.. Kvällen var lugn, tv-tittande och telefon-babbel för min del och en dota eller två för mister Hansson ;0)
Ikväll blir det nog bio med kärleken och vännerna (Plunsen I MISS YOU!!) Batman, batman, batman...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0