Skenet bedrar...

Jo visst, vår skönhet var inte alls så fager i verkligheten =/ Eller jo visst var den fin, men LITEN!!! Sovrummet kändes jättetrångt, då man trycket in en monster-garderod och köket med matplats var som prinsen sa: "Jag får nästan så här vad heter det?? (Klaustrofobi inflikade jag) här inne" Och ja det var sant.. Badrummet kan oxå bli ett problem med tanke på att vi vistas rätt ofta där inne samtidigt och det var MINIMALT!!! Det enda som verkligen kändes helt rätt var vardagsrummet, stort och ljust..  Men som sagt vi kan ju inte köpa en lägenhet där vi bara är nöjda med ett rum?? Näpp... Men men vi har sett två andra alternativ oxå =) Här kommer lite bilder, den första ligger i stan och den andra på vackra frösön:

STAN:

         

         

         

         

         

         
 
          


FRÖSÖN:

         

         

         

         

         

          

         

         

att den på Frösön känns bäst =) Den har ett bättre läge eftersom jag gillar Frösön SKRAPT!! och den är framförallt mycket billigare... Igår var vi på banken och fick vårt lönelöfte iaf så nu känns det jätte kul att gå på visningar =) Nästa vecka är det visning på den i stan och jag har anmält intresse för att även få en visning av den på Frösön, så nu håller vi tummar och tår på nytt =)

Igår var mamsen på besök i staden och vi shoppade lite inför vår Turkiet-resa.. Mamsen shoppade nya badkläder och jag köpte för ovanlighetens skull skor =) Inga planer inför helgen än så länge, men en lugn helg till skadar varken mig eller min ekonomi ;0)

Kommentarer
Postat av: Anonym

2008-08-15 @ 14:29:43
Postat av: tvillingen

häjj min tvilling! vad gör du nu för tiden (med än o shoppas skor)varför hör du aldrig av dej (varför hör JAG aldrig av mej) det var alldeles för länge sen vi sågs (på tok för länge) bor du kvar i samma tvåa (inte så länge till) vad jobbar du med (antar att du är kvar på ditt jobb, men inte det heller så länge till) Åååå vad roligt o kolla på lägenheter, hoppas ni får den ni vill ha! Detta innebär ju åxå att jag verkligen måste komma o hälsa på snart!! Miss u!! Pöss

2008-08-15 @ 14:34:15
Postat av: kari.....

Kära båda två....

vad kul o hänga med på ärans resa med ny lägenhet.... Har varit inne o tittat,och dom såg fina ut båda...ja,så kan det bli ,att det som man ser på kort,er annat enn verkligheten...men vi hänger med er,och hoppas att det dyker upp nogot som fell i smak,när det pris,o fint för ögat....

Varma kramar ,glad i er....Pappa o Kari...

2008-08-15 @ 14:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0