Visning

Japp idag efter jobbet stryde vi kosan mot Frösön!!, och JA!! Denna gång med mindre förväntningar men ändå endel fjärilar i magen.. Dessa visade sig vara helt onödiga då lägenheten var vad vi ville ha, mycket stora ytor och mestadels nytt och fräscht!! Kök och badrum kändes väl lite små, men det kompenserades av stor,ljus hall, stort vardagsrum och alldeles lagom stort sovrum istället =) Tapeter och golv såg bra ut och det är bara 2 väggar som vi ev. skulle vilja förända lite ;0) I köket var det endel av den äldre inredningen kvar men spisen och diskmaskinen var nya och resten kan man ju ta eftersom.. Hallen var som sagt både stor och ljus, både i hall occh sovrum fanns garderober med bra förvarings möjligheter.. Badrummet var inte så jätte stort och det fanns ju ett BUBBEL-BADKAR som tog upp endel av ytan, men det gjorde inte så mycket (ABSOLUT INGENTING!!!) I sovrummet och hallen fanns dessutom jätte fina fondväggar som lyfter lägenheten HÖGT!! Och BÅDE badkar och diskmaskin! snacka om att min prins skulle bli lycklig om den blir vår.. Ikväll ska vi diskutera igenom det sista och imorron lägger vi bud om vi bestämmer oss för att detta är vad vi vill ha.. Trots regnet som droppat ner HELA dagen och kön på jobbet som varit ENORM så har detta varit en bra dag med tanke på lägenheten =) Så nu måste jag be er alla att än en gång hålla TUMMAR OCH TÅR!!

Det är alltså den här vi kollade på idag:

         

         

         

         

         

         

       

Kommentarer
Postat av: kari.....

Kära båda två...

Ja,jag holder båda tummar o tär,men nu vet jag att lägen heten är ärans....GRATTTTTTIIIIISSS...

har provat o ringt,men jag ringer igen...

GLAD I ÄR...Varma kramar från Kari...

2008-08-19 @ 19:37:51
Postat av: Sofie

Jag är otroligt glad för er skull, Linda =) Grattis ännu en gång!

2008-08-19 @ 22:47:46
URL: http://anniesofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0