9 dagar..

kvar tills TOMTEN kommer =)
Japp nu är det verkligen inte långt kvar.. Idag jobbar jag värsta lååååååååånga passet =/ 10.45-20.30, vilket känns ovanligt med tanke på att mina pass brukar vara som mest 5 timmar... Men det ska nog gå bra ändå.

Helgen har gått OTROLIGT fort.. Julfesten i lördags blev riktigt lyckad =) God mat (förutom slemmig julskinka), trevligt sällskap (förutom några som blev lite "över förfriskade", jätte bra band (inga förutom), summa summarum JÄKLIGT BRA ORDNAT!! Tackar alla som var där för en härlig kväll =D
Vid halv tolv, efter X antal drinkar, X antal turer på dansgolvet och X antal kommentarer om folk, med folk och runt folk drog vi vidare mot G3.. Där var det SJUKT mycket folk, jag hade fått skavsår av pumpsen men nån timma blev det iaf.. Vid 2-tiden blev det iaf lite nachos, kebab och sen taxi hem till Frösön..

Söndagen spenderades med många timmar i sängen =D Jag gick iaf upp vid 12 men prinsen han sov vidare.. Blev lite frulle och sen gick jag runt Frösö-berget, 7 km på baksmällan GÖTT!!!
På kvällen blev det smaskig middag och sen var vi på bio.. Vi såg "The day the earth stod still" och den var väl sådär.. Lite orealistisk med med ett bra budskap iaf  =) Bio är ju mysigt vilket som ;-)

Imorron och på onsdag är jag ledig =) Mamsen kommer hit så det blir lite jushopping och annat mys =) Nu ska jag iaf gå på lunch..
Hoppas alla haft en trevlig helg, snart kommer han........ Pusselipuss puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack gumman!!=D Jag är helt upp i hejsan-trodde knappt att jag skulle klara det men det gick ju bra=) ja, vi skulle ha firat! Jag är medvetslös idag med- är nog inte van att jobba=/ Jobbar du på fredag dag eller på torsdag kväll? PUSS å KRAMEN

2008-12-16 @ 20:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0