Födelsedag...

Jag har haft födelsedags-firande hela helgen =) Oj oj oj vad massa presenter jag har fått, förstår inte vad jag har gjort för att förtjäna alla dessa paket??
*TACK SNÄLLA FAMILJEN, MIN ÄLSKADE "N" OCH ALLA VÄNNER FÖR ALL UPPVAKTNING!!!*

Vi började redan i fredags när Carro Barro, Nea och Plunsen kom.. Vi hade en riktig mys-dag på Jamtli och Lillänget.. Vi åt en smaskig middag och hade sen en underbar kväll hemma i soffan med paket utdelning, glögg och godis..
På lördagen åt vi en frukost tillsammans innan Carro var tvungen att bege sig till sin buss.. Vi hade en hel-dag på stan och även denna dag en sväng till Lillänget.. När vi kom hem fixade vi med käk inför kvällens kalas, vi fixade i ordning en liten "bar" i vardagsrummet och jag fick ännu mera paket.. Prinsen hade köpt massa, massa paket till mig och det var bara sååååå roligt =)
Vid sju-tiden kom Ninna och Carro vännen med tro det eller ej, ÄNNU MERA PAKET!!! Jag fick jätte fin plommon-färgad stickad sjal, mössa och vantar som jag önskat mig och lyxigt Kusmi té av Carro, ett lysande paket och en mumsig tvål+skrubbvantar av Ninna och senare kom även Cissi och Anna med choklad-doftande ljus =) Vi käkade en födelsedags-middag bestående av pajer, sallad och senare rosa tjejj-tårta..

När magarna var fulla och vi på bästa humör drog vi igång baren och sing-star.. Blev några timmar och sen bar det av mot Olearys för FEST utan dess like ;0) Det blev en helt underbar kväll och på krogen var det riktigt, riktigt roligt!! Tack alla mina älskade vänner för detta.. Ni är BÄST!!

På söndagen tog vi det mest lugnt.. Vi fikade och packades oss redo för avresa mot Härjdalen, brudarna skulle hem till Sveget och jag liftade till Åsarna där brorsan, Josse och Egon (brorsans ur-SÖTA lilla valp) kom och hämtade mig..
Idag firar jag det rätta födelsedagen med mamsen här i Hede.. Imorse blev jag "väckt" med tårta på säng och även här massa presenter.. Vi pyser och leker med valpen mest hela dagen, tunnbröds-baket blev tyvärr inställt då temperaturen var allt för kall =/ Kanske imorron..
Nu ska vi fika lite "födelsedags-fika" och bädda ner oss under min nya fina fleece-pläd... Puss puss

Kommentarer
Postat av: tvillingen

GRATTIS på din dag!! önskade jag var där och kunde fira den med dej. Pöss Pöss

2008-12-08 @ 15:11:47
Postat av: MH

GRATTIS på dig vännen. Du får paket av oss sen.



KRAM

2008-12-08 @ 15:52:43
URL: http://mh.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0