Födelsedagen...

börjar lida mot sitt slut... Den har visserligen varat sen i fredags med presenter och firande men nu får man vänta ett helt år till nästa gång.. Dock är nog detta år det sista som jag känner mig som mer ungdom än vuxen, efter 25 ska man lixom vara inne i sitt totala vuxen-liv, eller??

Jag är iaf totalt nöjd med årets firande och åter igen:

TACK FÖR ALLA PRESENTER, FÖDELSEDAGS-FIRANDEN, GRATTIS-SMS, GRATTIS-INLÄGG BÅDE HÄR OCH PÅ FB, FÖDELSEDAGS-SÅNG I TELEFONEN OSV...
**FAMILJEN, KÄRLEKEN, VÄNNORNA, NI ÄR UNDERBARA!!**

Jag har strukit över det jag redan fått från min önskelista så ni vet vad ni INTE behöver köpa i julklapp =)

Mamsen och jag har spenderat dagen med pys, promenader, massa bus med Egon och jag blev även bjuden på en härig födelsedags middag bestående av JUL-TALLRIK!! Mums!!

Nu blir det lite tv, ett godnatt-samtal till min prins och sen fösöka sova lite mellan mammans dragningar av timmer-stockar (ja hon snarkar riktigt, riktigt HÖGT!!) Pusselipuss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0