GOTT NYTT ÅR!!!!

Ja nu är sista dagen på 2008 och vad pysslar jag med, jo jag JOBBAR!!!! Ska det verkligen vara så att man måste vara på jobbet på självaste nyårs-afton?? Det tycker INTE jag, så det så! =/

Men jag har bara 2 och en halv timma kvar och sen väntar årets sista nöjen  =)
Efter jobber inleder vi eftermiddagen med lite bowling.. Vi är ett gäng som tänkte fördriva en timma med lite öl och riktigt många strikar.. Efter det blir det hem och fixa lite med mat, göra sig så snygg det går inför kvällen och sen äta, dricka och festa i goda vänners lag =D

Ha en riktigt mysigt avslut på 2008 och kliv in i 2009 med ett leende på läpparna och i tanke om att nästa år ska bli det bästa i ditt liv!!
Och kom ihåg; Fira med vänner som DU vill fira med, var  den underbara människa DU är och ta riktigt mycket hand om varandra!!!  En sista PUSS

                  

Kommentarer
Postat av: MH

Gott Nytt år gumman

2009-01-01 @ 01:06:28
URL: http://mh.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0