Hemma igen, i väntan på det nya året....

Ja då var man tillbaka i verkligenheten igen då efter en veckas jul-firande med släkt och vänner =D Julen har varit fantastiskt mysig och det har varit lugn och skön stämning, god mat (nja kanske inte den norska julmaten,men men) och vi har bara myst... Pappa, Kari, Storebror med flickvän, Egon (brorsans underbara hundvalp), Stina, Mattias och världens goaste Matilda, åsså jag förståss i ett trevånings radhus i Sandviken=)

Tomten kom med MASSA fina piket (bara sånt som jag önskat mig), jag slogs med galna 14-åringar på mellandags-rean i Valbo (inte för att jag skulle ha något men ändå =P), vi var på lååååång promenad (jag,pappsen och Egon), jag fick goa på Matilda hur mycket jag ville (och det var MYCKET det) mm. mm. mm... Summan av kardemumman: EN GOD JUL!! Tack alla för detta år...

Kom tillbaka till Ösd i lördags eftermiddag, pappa körde mig så jag slapp åka tåg med alla klappar och halva Ikea.. Har städat, tvättat, donat, fixat, planerat osv. sen jag kom innanför dörren.. Skulle upp med alla nya saker och ut med gamla, städade ut julen ur vardags-rummet, öppna ännu mera julklappar som låg och väntade här hemma, tvättade bara 5 maskiner, bäddat rent med ny inköpta lakan och piffat upp sovrummet med nytt överkast osv.
Ja som ni ser har jag full huggning =) Igår kväll tog jag iaf en break.. Nicke bjöd på middag och bio nere på stan, mysigt.. Vi såg "Australia" och den var riktigt bra..
Idag ska jag ner till stan och shoppa lite med prinsen när han slutat.. Vi ska köpa lite mer klappar till oss =D Kl. 17,00 ska jag jobba och sen ska jag försöka få någon ordning på nyår?!? Nu har vi iaf bestämt att min tvilling Linda och hennes sambo "den mystiskr mr. M" ska komma hit, hoppas även att Plunsen kommer och att Niclas vänner bestämmer sig för att fira med oss... Jag jobbar till 14,00, sen bowling, sen middag och sen??? Ja det var just det...

Hoppas alla haft en mysig jul och god fortsättning... Puss

Kommentarer
Postat av: Caroline

Honey! Nu ar jag i Johannesburg.. vagar inte lamna flygplatsen, sa sitter har tills flyget till Kapstaden gar.. Hoppas allt ar bra! Massvid med pussar och karlek. :)

2008-12-30 @ 11:19:26
URL: http://prosten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0