John Blund min ende sanne vän, eller??

Ja får jag chansen att sova gör jag det verkligen till fullo!! Imorse vaknade jag först vid 9-tiden, tänkte att jag borde gå upp eftersom jag säkert vilat mina timmar (och lite till).. Hoppar in i duschen och sen händer lixom inget mer... Förrän.. Jag vaknar och inser att jag inte alls har duschat utan att jag fortfarande sover och klockan är närmare HALV TOLV!!??!! Hur är det möjligt att sova så mycket som jag gör?? Går och lägger mig i skaplig tid, sover rätt så bra om natten och borde absolut vara utvilad vid 9-tiden på morron.. Blir att ställa kl. imorron så det blir något gjort om dagarna (istället för jobb hihihi)..
Idag hann jag iaf med lite jul-bak, choklad muffins med vanilj fyllning och lite städning.. Igår röjde jag fram minsann med dammsugare, skurmopp, dammtrasa osv. Prinsen ville ha lasagne till middag så självklart fixa jag det oxå.. Handlade ingredienser till detta men glömde självklart plattorna så 2 svängar till Konsum blev det oxå. Skubbade badkar (ÄCKLIGT!! VAR DET) och kakel till det glänste =)
Nu när jag vaknade hade jag vardagsrummet kvar så det fick sig en omgång med snabeldrake och mopp (efter den väl-behövliga duschen som visst inte blivit av innan kl. 12?)
Fortsatte med mitt pussel som jag började med igår, Carro Barro har ju inte kommit med nåt nytt än så jag fick bygga ett gammalt.. Byggde det för ca ett år sen och nu ska jag bygga det igen, men utan att kolla på bilden denn gång.. DET NI!!

Nu slutar jag =) Jobbat mellan 17-21 idag, Gött =) Puss puss

Kommentarer
Postat av: Cilla

Hallå stompan! Bättre sent än aldrig=/ Jag e ju luspank på mobilen- ska försöka göra nåt åt de imorron. Jag ska in till tio på manpower. När ska du gå in? Men då sover du gott om du sussar så länge!? Ibland behöver kroppen mer sömn i perioder- om jag fick välja skulle jag vilja gå i ide några månader per år. Vore inte helt fel=) Send en text eller slå en pling-jag lider av telefonförbud av familjemedlemmarna där jag bor men nån kontakt med omvärlden vore ju inte helt fel. PUSS och lycka till med ditt pyssel med pusslet=b=D

2008-12-01 @ 22:37:05
URL: http://ceas.blogg.se/
Postat av: MH

Sömntuta. Hoppas du kan fixa en Clasolsson-mus trots att du sover så mycket. Jag kan skicka pengar med banken eller nått så du slipper ligga ute.

tyvärr gick ju Towas dator sönder men man vet ju aldrig. Den kan ju få liv igen. :D

2008-12-02 @ 14:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0