John Blund var det ja.....

Jo minsann efter att ha vaknat redan vid 10-tiden igår (utan att ställa klockan) var jag HÖGST förvånad när jag idag drog till med 12-timmars natt, IGEN!!! Blir så jäkla förbannad på mig själv =/ Hinner ju inte med ett endaste skvatt när jag bara ska sova hela tiden.. Idag skulle jag dessutom iväg och jobba vid 15,00, vilket gör att jag skulle lämna lägenheten 14,20, vilket i sin tur gör att jag inte hann med en bråk-del av det jag skulle.. Tur att jag varit så kreativ tidigare i veckan och att jag inte börjar förrän 17,00 imorron så allt blir klart till helgens kalas!!!!

TJOHOOO vad jag längtar, på fredag kommer Carro Barro, Nea och Plunsen och då blir det "Jamtli-julmarknad" med Annisen och Carro-vännen och massa myyyyyys hela dagen lång =) Ska bli såååå kul (JÄTTE KUL ALLTSÅ) att återse flickorna igen efter sååååå lång (ALLDELES FÖR LÅNG) tid... synd att Carro Barro bara kan stanna tills lördagen men vi får vara glada att vi kan råkas iaf.. På lördagen ska det firas minsann, då ska vi fira min födelsedag lite i förskott (fyller egentligen på måndag) men vi drar även med Anna och Ida-Plunsen som oxå har fyllt/fyller snart... Det blir middag och drink-party hemma hos oss, temat är "tjejj-fest" (bygger vidare på förra årets succé "prinsess-party")så jag hoppas Ida kan ta med sitt "Sing-star" (*Blink*, *blink*) Hoppas även att Cissi inser sitt eget bästa och avbokar sitt pass och joinar oss girls istället...

Nu har jag bara en och en halv timma kvar på jobbet (har jobbat i 2 och halv hihi) och sen blir det hem och ta itu med tvätten.. Skulle gjort det innan jag började men jag sov ju bort hela dagen istället (DUMMA MIG)!! Hängde ut täcke, kuddar och filtar som jag glömde ta in innan jag gick oxå, undra hur mycket översnöade dom är nu.. Tur att man inte ska sova än på några timmar, Haha.. Imorron blir det tidig morron, fixa fint i lägenheten inför fin-besöket, planera drinkar, mat och dukning, fixa mat och snacks (kanske kan göras när Nea kommer med bil, förresten *blink* *blink*) och sen några timmars jobb på kvälls-kvisten..
Nu ska jag sätta mig och googla drinkar så det står härliga till... Puss på er alla =)
                                             

Kommentarer
Postat av: Cilla

Du gör helt rätt stompan=) Men en annan kan ju gömma sig i en dyng hög- kändes ju inte som en bra dag idag! Förståerligt nog får du fem sparkar att ge mig i jag-måste-jobba-på-ditt-födelsedagsparty-som-varit-planerat-i-evigheter-och-därför-är-jag-en-skit present av mig! Hoppas det är till nån tröst! PUSS

2008-12-04 @ 16:46:51
URL: http://ceas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0