Kan bara bli bättre...

Ja den här morronen började ju sådär =/

Hade svårt att somna om när "N" gått, typiskt när man är ledig.. Men jag slumrade iaf lite fram till nie-tiden =) Efter en väl-behövlig dusch slängde jag ut gammal kaffe-sump över halva köket och hela hallen, FRÄSCHT!?! Naaaaeeeee, inte direkt.. Fikade sen frulle i soffan och tappade skink-mackan över tangentbordet så det blev, FRÄSCHT!?! Naaaeeeee... Slutligen var jag nu ca 1 mm!!! från att tappa musen i toaletten (dator musen alltså!!), hade det blivit FRÄSCHT!?! om jag gjort det?? Naaaeeeee!!!!!!
Nu sitter jag iaf här (på toaletten) och funderar ut vad jag ska tillbringa dagen med?? Det får bli; "Lugge Mac Lugge"
(lungt alltså)..
Lite film, börja med nya pusslet, plocka ihop alla kläder som ligger över hela sovrums-golvet och hämta tågbiljetten till jul..
Ett Lussekatts-bak måste oxå hinnas med eftersom alla katterna från förra omgången är SLUUUUT!!!! Jag måste bara iväg och köpa sånt som ska vara i först =)

Have a nice day everyone =) Pöss

Kommentarer
Postat av: Cilla

Men stompan! Har du tur eller har du tur? Lät lite halvjobbigt! KRAM från mig och hoppas du fått gjort några supergoda lussebullar- dom e ju så fina också=) Och att resten av dagen rullat på bra iaf! Vad händer i helgen förresten? Blire nån filmkväll imorron? Och sen hade ni Aditro festen på lördag!? PUSSS

2008-12-11 @ 18:52:13
URL: http://ceas.blogg.se/
Postat av: Annica

Haha va gör du med datorn på toaletten?!

2008-12-12 @ 07:57:10
URL: http://anija.blogg.se/
Postat av: Lindan

Jag bajs-bloggar!!! Måste ju passa på när jag har en lugn stund ;)

2008-12-12 @ 08:30:35
URL: http://plentan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0