Krokodiltårar och mums...

Ja igår var verkligen en dag med blandade känslor =/ Det var min älskade, älskade Carro´s sista dag på jobbetm =....( Hur fan ska jag överleva här nu?? Hon var lixom anledningen att man orkade sig hit över huvudtaget, och nu? Vad ska hända nu?? Kommer jag ligga i min säng med täcket uppdraget långt över öronen och bara dvala i 4 månader?? Hoppas inte...

Annars jobbar jag bara 4 timmar idag och sen 5 timmar imorron och sen är jag jul-ledig =) Idag SKA jag hämta biljetten (eftersom jag inte gjort det ännu), jag ska förhoppningsvis träffa Carro när jag slutat för en sista fika (detta år), jag måste plocka i ordning och städa lägenheten (om jag hinner, läs orkar) innan jag åker osv. Tror ni det blir en lugn fredag kväll?? Inte jag heller =/ Men jag får skylla mig själv eftersom jag skjutit fram alla måste hela veckan..

Igår fick vi ett mail på jobbet som informerade om att vilka stats vi hade samt att det fanns fina julkorgar värda en 1000-lapp att ta del av om man hade en jäkla tur och om man hade jobbat lite extra bra.. Och vem hade inte det, om inte JAG!!
JAG VANN EN JULKORG FYLLD MED SMASKIGHETER VÄRDA 1000:-, LYCKOS MIG!!!!
Synd bara att jag åker till Gävle på söndag och korgarna kommer först på måndag eller tisdag =/ 
                                               
På lördag är det avskedsfest hos Carro och Maria =/ En sista kväll i goda vänners lag innan Carro drar iväg på sin 4 månader långa resa runt om i världen.. Vi ska ha så jäkla kul och mysigt =D Hoppas verkligen att det blir en minnesvärd kväll och att alla är på sitt allra bästa humör =)

Nu äre en och en halv timma kvar idag och sen blev mitt pass imorron förlängt till 6 timmar och sen är det alltså JUL!!!!

Puss Puss Puss Puss Puss Puss Puss Puss Puss Puss Puss Puss Puss Puss Puss Puss Puss


Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag kommer sakna dig så himla mycket ! <3 Puss.

2008-12-19 @ 20:30:31
URL: http://prosten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0