Lugge mac lugge, pyttsan...

Ja det blev INTE en lugn dag igår.. Dock gick resten av dagen bättre än starten =)
Jag gick (efter att ha varit tvungen att se den ofantligt dåliga (Norska) filmen "Första kärleken" ända till slutet) iväg till Konsum och shoppade ingridienser till baket.. Det blev ett annat recept denna gång för att se om saftigheten kunde ökas och det blev även lite mer varierande modeller.. JAG ÄR SÅ LESSEN ATT JAG INTE HAR NÅGON KAMERA!! SNÄLLA TOMTEN GIV MIG EN!!!!
Ja dessvärre måste min mobil åka in på lagning =( Går inte att fixa kameran hur mycket jag än försöker.. Ska skicka in den på måndag och sen ser jag väl inte skymten av den förrän nån gång nästa år, SKIT OXÅ!!!
Så bakningen tog upp den största delen av dagen och direkt när den var klar var det dags för middag.. Kvällen blev iaf lugn och jag ägnade den åt att kolla lite tv, surra med vännen Cissi och plocka runt i hemmet...

Idag jobbar jag 8,00-12,00 och efter det bär det av ner mot staden för att hämta ut biljetten (eftersom jag inte gjorde det igår), utnyttja mitt presentkort på "Make up Store" (vann ett på jobbet för jätte länge sen), kolla på julklapp till storebror och pappsen (ja det är bara dom 2 kvar nu) och skicka min ansöka till Lärcentrum (IGEN, hört talas om arkivering???)

Ikväll blir det pizza, film och mys med brudarna.. Anna och Cissi kommer efter jobbet =) Puss puss

Ps: Imorron är det julfest med jobbet, kan bli blött.... ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0