Obehaglig till mods...

är bara förnamnet på hur man känner sig när man ser säsongen sista "Efterlyst".. 2008, ett år i sorg och oförstånd för Sverige.. Oskyldiga små barn mördas pga. vad då?? svartsjuka??, barn och unga flickor rövas bort och mördas av för dem helt okända män.. Unga flickor träffar killar på nätet som senare tar livet av dem bara för att "de kände för att döda någon" ????!?!?!?!??!?? VAR F_N ÄR VÄRLDEN PÅ VÄG EGENTLIGEN???? Det är så fruktansvärt och jag blir så jäkla illa berörd.. Hur kan man ge sig på barn?? Jag HATAR att allt de utför sedan kommer att skyllas på deras psykiska tillstånd eller liknande. AAARRRRGGGGGHHHHHHHHHHHH

Jag är så glad och tacksam att jag inte känner någon av dessa personer eller någon i deras närhet, för hur går man vidare efter något sådan? Ska vi inte längre våga visa oss ute efter att mörkret fallit på utan en stark rädsla över att bli överfallna, rånade, våldtagna eller tom. mördade?


Kommentarer
Postat av: Cilla

2008-12-18 @ 23:55:50
URL: http://ceS
Postat av: Cilla

Hej hopp...här är man snabb ibland- råkade knappa lite förfort=b Hur som haver! GRYMT BRA skrivet!! Jag håller med helt och hållet och förstår lika lite som du, hur i hel*ete detta kan inträffa och pågå! Det finns så många sjuka människor! Bakom lås och bom ska dom va! Stompan- jag åker ju imorron och de är kaotiskt här hemma. Mamma fick för sig att vi ska städa!???? När vi inte ens kommer vara hemma! Men vill jättegärna bara snacka en stund så vi kan väl slå en signal till varann under morgondagen- I can call U! PUSS PUSS på du och KRAMAR- Sov sött och dröm om änglarna!=)

2008-12-18 @ 23:59:59
URL: http://ceas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0