Okej det börjar närma sig.....

Så här kommer den igen eftersonm så många (eller iaf någon mer än du pappa) inte vet hur man läser gamla inlägg... Pappa (och du eller jag menar ni andra), håll till godo:

ÖNSKELISTAN 2008


Hår make over (Ja en total renovering skulle inte sitta helt fel)


Prenumeration av någon inredningstidning (Ja nu har vi en alldeles egen lya, men vi vill ha inspiration)


Hörlurar (Rosa Skullcandy, sånna stora som man har utanpå öronen)


Tavlor (Med mysiga mönster eller bara stora ramar så jag kan göra egna)

Braiga schampoon (Sånna dyra som finns hos frisören)


Pengar (Är jag dålig på att spara så jag önskar mig nya)


Kläder (Presentkort är bra ibland)


Foton (Bilder på mina nära och kära att pryda mitt hem med)


Skor (Prensentkort kan det ju vara ja, skit-snygga stövlar har jag ju redan fått nu.. Tack pappa och Kari!!)


Digitalkamera (Cerise kankske? Pentax har en bra-snygg)


Växter (Sånna som inte dör)


Pasta-kastrull (Obh Nordicas är värsta smart, måste väl vara minst 3 liter)


Kaffebryggare (INTE EN BLÅ!!)


Vattengals och karaff (id har ett set som jag vill ha)


Åse (Camilla Rudberg)


Mattor (Vardagsrum (en stor), hall (finns en jätte-fin svart gång-matta på Jysk) och kök (gärna med rosa i) )


Karaff (Har fått en id nu så en till bara)


Inrednings detaljer (Små, fina saker till lägenheten och sådär.. Marimekkos beiga serie passar i köket)


Parfym (Men bara dom som luktar gott, kanske DKNYs gröna??)


Te-burkar (Lagom stora som man kan ha i hyllan bredvid spisen)


Gott kaffe och te (Som man kan tillaga i bryggaren och förvara i burkarna)


Badskum (Till nya bubbelbadkaret, har fått bubbligt badsalt)


En fin kortlek (Om det finns fina vill säga)


Sällskaps-spel (Är ju SÅ roligt, men vi har knappt några)


Filmer (Blandade titlar...)


Kommentarer
Postat av: MH

Vad hette Mariospelet som du har?

2008-12-03 @ 21:29:54
URL: http://mh.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0