Pizza-pys...

Blev det hos mig ikväll =) Först kom Annisen och vi beställde god pizza, Cissi skulle banga på den för hon skulle vara nyttig och äta spenat-soppa (trodde hon ja!!) Nej det blev ju såklart så  att Cissi anlände lagom tills pizzan kom och var med på kalaset hon med (trycke hon sista biten oxå mån tro?!?) Haha.. Nej då jag unnar henne allt gott för det är vi brudar SÅ JÄKLA VÄRDA!!!!
Blev litte godis, tv och massa garv och skratt (som vanligt!!)
Annars har dagen varit mest trött =/ Skulle på stan efter jobbet men orkade bara 45 min, detta resulterade i att jag postade brevet (blev lurad på ett frimärke oxå, ASHOLE!!), jag hämtade INTE ut biljetten, jag köpte INGA julklappar och jag var INTE på "Make Up Store".. Bra där Linda!!
Jag köpte iaf cocosfett och tänkte att jag åker hem och gör is-choklad istället.. Detta resulterade i att jag spelade Wii tills Anna kom vid 17,30... 
                                           
Ja ja, jag kanske hinner med chokladen imorron innan jobbet (not) eller på söndag (dagen efter julfesten skulle INTE tro det??)
Imorron jobbar jag 13,00-18,00 och efter det bär det av hem till Carro för att fixa i ordning sig till festen..Hoppas det blir en rolig kväll med god mat och trevligt sällskap.. Kanske (FÖRHOPPNINGSVIS) en tur på krogen oxå =)

Jag HATAR Mario, han är så jävla dålig på att hoppa!!!
           
                                                                     Puss och Gonatt alla små Lussegrisar

Kommentarer
Postat av: MH

Skyll på Mario.... :o)

2008-12-13 @ 00:15:15
URL: http://mh.bloggagratis.se
Postat av: Cilla

Tack för igår stompan- jag blir bortskämd när jag umgås med er! Huva- men lite pizza var inte helt fel=b=D Jag håller med- självklart är det MArio det är fel på!! KRamen och puss på nosen

2008-12-13 @ 20:22:39
URL: http://ceas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0