Sankta Lucia.....

Ja varför var det INGEN som erättade för MIG att det var Lucia idag?? Jag missade Lucia-morron på tv =( Det är bland det bästa jag vet, lussekatt och varm choklad framför tv när det är beck-mörkt ute och med endast advents-ljustaken i fönstret. ATTANS OXÅ =/ Nu måste jag ju vänta ett helt år till!!

Ja ja jag sitter på jobbet och väntar på att kl. ska bli 18,00 så jag får bege mig till David och sen vidare till Julfesten... Jag får fixa i ordning mig här på jobbet men jag var faktiskt lite förut seende imorse, så istället för att ligga och dra mig gick jag upp in skaplig tid. HAnn med att måla naglarna, packa väskan, sminka mig lite och fixa lite lockar i håret.. Nu äre ju lixom bara att byta om, fixa frisyr och bättra på maken till en lite mer "festlig" sådan =)

Annars önskar jag alla en TREVLIG LUCIA!!! Hoppas ni myser riktigt mycket i vårt vacka vita vinter landskap.. Det är helt sjukt MYCKET snö här i stan och sjukt KALLT!! Brrrr
                                     

Kommentarer
Postat av: MH

Kommer du ner nått i jul?

2008-12-14 @ 14:29:28
Postat av: MH

vet inte men annars så löser vi det på nått sätt endå. Eller hur?

2008-12-14 @ 22:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0