Tomten jag vill ha....

Nu kommer min slutgiltiga önskelista 2008

En digitalkamera (gärna brun eller cerise)

En kaffebryggare (INTE EN BLÅ och gärna en sån med termos-kanna)

En mörk-grå "Lyle and Scott" tröja (en sån lammullströja med den gula lilla örnen på)

Hörlurar (både stora och små, mina små gick sönder härom dagen)

Karaff och glas (Rosendahl Köpenhamn har ett snyggt set)

Hår make over (Ja en total renovering skulle inte sitta helt fel)


Prenumeration av någon inredningstidning (Ja nu har vi en alldeles egen lya, men vi vill ha inspiration)


Tavlor (Med mysiga mönster eller bara stora ramar så jag kan göra egna)

Braiga schampoon (Sånna fina som finns hos frisören)


Pengar (Är jag dålig på att spara så jag önskar mig nya)


Kläder (Presentkort är bra ibland)


Foton (Bilder på mina nära och kära att pryda mitt hem med)


Skor (Prensentkort kan det ju vara ja, skit-snygga stövlar har jag ju redan fått nu.. Tack pappa och Kari!!)


Växter (Sånna som inte dör)


Åse (Camilla Rudberg)


Mattor (Vardagsrum (en stor), hall (finns en jätte-fin svart gång-matta på Jysk) och kök (gärna med rosa i) )


Inrednings detaljer (Små, fina saker till lägenheten och sådär.. Marimekkos beiga serie passar i köket)


Gott kaffe och te (Som man kan tillaga i bryggaren och förvara i burkarna)


Badskum (Till nya bubbelbadkaret, har fått bubbligt badsalt)


En fin kortlek (Om det finns fina vill säga)


Sällskaps-spel (Är ju SÅ roligt, men vi har knappt några)


Filmer (Blandade titlar...)

Så ni som inte redan varit ute i god tid, än är det inte försent ;0)


Kommentarer
Postat av: Carro

Du och dina listor,haha.

Du får en senare julklapp av mig eftersom det dröjer ett tag innan vi träffas :(

Pussen

2008-12-18 @ 13:18:54
URL: http://lilja85.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0