Ny lägenhet!!!!!!!!!! (och förhoppningsvis snart nytt jobb...)

Ja då är vi äntligen på väg att få ett riktigt, gemsamt hem att tillbringa vår tid i!!! Mitt i stan, på torget faktiskt kan det bli bättre??? Nja tveksamt =)

Veckan som gått har varit seeeeegare än segast på jobb fronten.. Har verkligen varken motivation eller lust att jobba kvar länge =(
Alla som ringer in är bara sura och otrevliga och dessa JÄVLA TM-säljare som bara ljuger och ljuger.. Kul att de aldrig får reda på hur mycket vi får städa upp efter dem (hata idiotiska försäljare som inte kan hålla sig till sanningen)... Men åter till det verkliga livet..

VM-veckorna är över och folket har lämnat staden, lugnet har återfunnits =) Det var en folk-fest utan dess like och jag var även iväg och kollade på herrarnas stafett tillsammans med de 27,500 övriga besökarna i lördags.. Pappa och Kari har varit här och vi har varit ute och käkat och de här även fått träffa "svärsonen"... Nicke gjorde ett gott intryck och blev mäkta populär minsann ;<) Vi var b.la på middag på Plaza och Athena, mums!!! Restaurang mat 3 dagar i rad! är inte helt fel...

Alla hjärtans dag har ju oxå passerat.. Dagen var mysig trots jobb och annat tråk... Fick en JÄTTE mysig middag på "Loftet" av prinsen =) Blev en öl på Plaza oxå innnan hemgång.. Niclas fick biljetter till "Magnus Betnér" av mej så den 8:e mars blir det en helkväll på teatern (förövrigt vår nya granne)

Nu är den härliga ledigheten dessvärre över och jobbet klänns ÄNNU motigare än vanligt =( Har dessutom fått det sämsta schemat av alla som jobbar här, det gör INTE saken bättre.. Men men förhoppningvis hittar jag ett nytt jobb på fredag då jag har planerat in ett besök på "Arbetsförmedlingen", är ledig fre-sön=NAJS!!!

Ja angående lägenheten så har jag ju inte ens sett den än! Men jag litar till 100% på Nicke så.. Vi får nycklarna imorron hoppas jag och ikväll får jag bege mig till Frösön och börja packa lite =) Måste ju föröska flytta mina saker i helgen eftersom jag ska till Ramundberget i nästa vecka.. Jobbar ons-lör där då =)
                                  
Igår var jag hos Pluns.. Vi käkade subway och kollade på "Grey´s"... Mysigt att hänga lite igen, var ju ett tag sen sist =) När jag kom hem sen är Nicke-älsklingen städat och köpt jätte fin choklad till mej =) HAN ÄR DEN BÄSTA!!! 
                                                                                                                                           image223
                                                                  Peace out.. Puss Herrå´

Kommentarer
Postat av: MH

Hur jobbar du v 10?

2008-02-23 @ 22:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0