Back in buisness...

Ja efter att ha varit på botten och krälat ett tag nu känns det som att det börjar lätta lite grann =) Det har varit mycket med allt och jag har käntmej uttömd på allt..

I lördags var vi ju ute med girlsen som jag tidigare nämt.. Vi hade en super kväll på Dalwhinnies med JÄTTE god mat (vinet var oxå gott) och SUPER trevligt sällskap.. Nu är alltså flickorna på väg mot nya äventyr =)

Nya lokalerna på jobbet känns jäkligt fräscha iaf och jag hoppas att motivationen snart är på uppgång =) Har varit till Härjedalen en snabbis oxå, hann med både ett besök i Ramundberget, en middag med Petra och en natt på Fjällsol i Funäsdalen innan jag till sist befann mig på andra sidan gränsen.. Jag och mamsen tog i måndags en tripp till Röros för att besöka min tandläkare, så nu har jag himlarns ont i munnen minsann (ajajaj). Fick iaf behålla min tand, men det var väldigt nära att den rök.. Inte så kul att bli tandlös innan 25 lixom B-)

I Ramis var det snöstorm så det stod härliga till.. Bara stjärn- och skarsliftarna var öppna men det hade kommit helt sjukt mycket snö, så snacka om att jag pumpade puder till mjölksyran forsade.. HAHAHAHA!!! Det var så jäkla underbart att få vara tillbaka i mitt paradis om det nu bara var för några få timmar =)
Hoppas få semester v.9 nu så jag kan åka upp och jobba :) Liften here I come!! (Back)

Livet i staden är ju som tidiagre nämnt på uppgång.. Vi har fortfarande inte hittat nån ny lya men vi håller våra ögon (och öron) öppna för allt.. Det mesta av intresse, gärna en 2:a med maxhyra på 5000:- ANYONE????
Har även bestämt mej (och Pappa) för att sälja på Frösön oxå.. Roligare att börja om from scratch =)

Har jobbat kväll nu hela veckan så den sociala biten har blivit lite lidande.. Allt som har avrit jobbigt och tungt på jobbet har TYVÄRR gått ut endel över Niclas.. Är så tråkigt att jag inte har kunnat skilja på dessa saker men nu har vi iaf pratat igenom allt och han är ju bara för underbar min prins =) All my love to you <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0