GOTT NYTT ÅR!!!!!!!!!

Ja nu var det 2008 då, tänk vad tiden går fort =) Saker bara händer och det knappt så man har tid att reflektera över vad som sker i ens eget liv...  Det har varit ett par underbara dagar sen jag kom tebax till staden.. Jag och Niclas har varit hemma hos han och haft det hur mysigt som helst, idag har vi knappt lämnat sängen =)

I fredags var jag, Nicke, Noli och Malin ut och drack lite öl.. Vi var på G3 och kollade läget och det var rätt så najs.. Det var en lugn kväll med god öl och trevligt sällskap, Nicke-pojken skule upp och jobba på lördagen så... Jag var ju som sagt hemma hos mej och bubbade möbler... 

Lördagskvällen och typ hela söndagen var vi bara hemma och tog det lungt.. Vi lagade god mat och kollade tv.. Planerna inför nyårs-kvällen bokades oxå, det blev staden =)

Vi spenderade mycket av nyårsaftonen i sängen.. Niclas mamma och hennes sambo kom förbi en sväng, så har man träffat svärföräldrarna då =) Noli kom förbi vid halv tre och vi bagav oss till Bowlinghalen för ett par timmar på banan.. Jag gick ut starkt och slog en strike det första jag gjorde =) Haha synd att flytet inte varade... Taxi tur och retur Frösön för att hämta upp nyårs-outfiten och sen hem till Nicke för att göra mig i ordning... Kvällen spenderades hemma hos Niclas vänner med middag, skumpa och jäkligt trevligt sällskap... Vi spelade spel, pratade och skrattade och det blev en hel del alkohol innan vi til slut begav oss hem mot Skolgatan för några timmars sömn.. Tack alla för en jätte trevlig Nyårs-afton!!!
                                                                       image201
Idag har vi haft en riktig mys-pys dag =) Vi har knappt lämnat sängen och vi har inte gjort mycket för världen.. Hemkörning på frukost pizzan och hyrfilm direkt i tv:n, kan det bli en bättre start på det året??? I DON`T THINK SO!!!!!

Hoppas alla har haft en fin nyårs afton!!!! Pussar och Kramar

Kommentarer
Postat av: Åsa

Härlig blogg ! :)

2008-01-01 @ 21:04:43
URL: http://asanordin.blogg.se
Postat av: MH

God fortsättning vännen.

du kan väl maila kontonr så sätter jag in pengar för rockarna. Barnen är jättenöjda med dem så tack för hjälpen.

Många nyårskramar från oss på Tallmo 20

2008-01-02 @ 13:15:55
Postat av: mama

Hallååå dags att stiga ur sängen och uppdatera nu
pöss å kraaam

2008-01-05 @ 12:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0