Jobbet inne i stan och jag är ledig hela dan...

Ja idag har vi flyttat vår arbetsplats in till city... Vi ska jobba där i ca 2 veckor innan vi flyttar in i de helt nya loalerna på gamla I5 området.. Kasernen längt bort blir vårt högkvarter =) Jag som bytt pas med Sabbe fick ledigt idag och stannade i sängen imorse och prinsen fick streta iväg ensam till jobben... Hade egentligen tänk gå och träna men jag har ju lite ont i nacken/axeln efter att ha kört lite väl mycket smaschar på Wii... Somnade istället om och sov till fram emot 10,30 tiden, tänk vad skönt det är med sovmorron= Me LIKE!!!!

Kollade vädret och bestämde att det inte var någon bråska ut, vinden var allt utom mild och det hänge tunga snömoln nära marken.. Tog istället en lugn start på dagen och njöt av ledigheten.. Till slut tog jag mej iaf ner till stan.. Med en blixtrande huvudvärk blev det snabba ryck i snöovädret.. En snabbis till apoteket och ett återköp av en julklapp (Nicke fick 2 strykjärn i julklapp) och sen hem till Nickes place igen... Fixade lite käk och snackade på msn.. Kollade lite tv men det blev sådär med tanke på den hemska skallebank jag lider av idag.. Prinsen ringde och frågade om han skulle komma hem med alvedon (Han är den bästa!!) men eftersom han skulle bli sen åkte jag istället hem till Frösön en sväng.. Här finns både alvedon och migrän meducin (har en känsla av att jag kan komma att behöva det ikväll)
                                                      image205
Eftersom jag bytt pass med Sabina jobbar jag alltså på lördag, inget Ramis denna helgen heller =( Hoppas jag överlever ändå...

Annars rullar livet på i maklig takt.. Jag har varit väldans slapp med träningen på sistone men jag hoppas det blir ändring på det snart.. Det är ju inte direkt så att kroppen får den motion den vill ha efter några omgångar med Wii =) Igår när jag kom till Niclas hade han köpt en present till mej!! BÄSTASTE KILLEN!!!! En alldeles egen hårborste, kan ni gissa vilken färg den va?? Jo men rosa såklart =) Matchade fint med hårfönen som jag fick av min pojke i julklapp, åh vad jag tycker om honom.. Pussar till dej Nicke..   
                                                                                                                      image204
Nu måste jag tyvärr kast in handduken och vända mina ögon inåt innan skallen sprängs.. Hoppas alla mår bättre än jag.. Kramar och Pussar

Ps: Linda, min  twinnie.. Här kommer MASSA, MASSA snö och den är BARA till DEJ!!! Pöss    

Kommentarer
Postat av: tvillingen

miljoner TACK för snön! den behöver jag verkligen... här regnar det massor... :´( Pöss Pöss

2008-01-10 @ 21:32:03
Postat av: Maria

Är du så tokkär så du inte uppdaterar bloggen. Här sitter man och vill veta smaskiga kärlekshistorier... ;o)

2008-01-17 @ 22:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0