Jobbigt på jobbet...

AAAAAAAAAAAHHHHHHHHH....... Jag är så less så jag kan spy i tangentborden (otrevligt men sant) =( Fy vad less jag är på att sitta här vid denna jäkla dator hela dagarna.. Jag behöver aktiva rörelser, frisk luft och glada människor annars funkar jag inte.. Inge mera stillasittande, inge mera sura kunder och inge mera dålig luft, jag kräver det NU!!! Imorron är iaf sista dagen här på Kyrkgatan för på fredag väntar nya lokaler på gamla I5 området, något gött att se fram emot iaf.. Varför kan jag inte få jobb på stadium eller nåt sånt, där vill jag verkligen jobba =)

Nu ringde prinsen och skulle införskaffa middags mat.. Måste ju hjälpa honom lite här så.. I´ll be back =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0