Kan inte släppa tanken...

För några år sen när jag skulle välja inriktning i livet så var jag helt inne på att bli polis... Men livet fortsatte utan att jag lade någon större energi i detta.. Nu har iaf denna tanke återvänt och den är starkare än någonsin minsann?? Jag drömmer om det på nätterna, det är poliser och polisbilar överallt där jag är.. Jag hör sirener allt oftare och det är mycket polisserier och -filmer på tv.. Så nu frågar jag mej.. ÄR DET ETT TECKEN????

Är det Polis jag ska bli mån tro?? Hmmmmm......



image208                 image209                image210


Kommentarer
Postat av: Cilla

Men stompan- Yes it is a sign!!! I can fell the vibes (vibbar in swedish=b) Ta på dig uniformen och tuta å kör! fy sjutton va skönt att veta vad man vill i livet. skulle de bli helt galet så har du endå en bra utbildning som du kanske kan bygga vidare på och bli kriminalare el någe. Jag lovar att bli en laglydig tös om jag har en polare som är lagens förlängda arm. Vågar inte annat! Och tänk dig vad pöjkin din ska vara nöjd. Det är hot!! Att stanna på aditro är NOT -inget alternativ! Ut å jaga bovar!=)

2008-01-23 @ 20:36:50
URL: http://ceas.blogg.se
Postat av: J

Vem vet.. de kanske gör polisuniformer i rosa framöver?

2008-01-25 @ 14:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0