Nysnö, levande ljus och flytt planer....

Här sitter man på jobbet och utanför fullkomligt VRÄKER det ner SNÖÖÖÖÖ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Imorron blir det brädåkning et lovar jag! =)

Veckan som gått har varit rörig, flängig och allmänt seg... Som jag skrev tidigare är jag less på jobbet och känner en livsnivå under det normala.. Nu är vi iallafall på plats på gamla I5 området (numera stadsdelNorr) och allt är nytt och fräscht.. Jobbet i sig är ju detsamma men kanske lite nya lokaler kan få mej på bättre tankar...

Körde igång med träningen igen härom dagen och igår var det TRÄNINGSVÄRK!!!! kan jag säga.. AJ AJ AJ, kunde knappt sätta mej på toan utan att behöva hålla i mej i väggen =) Men men desto större anledning att köra på mera, mera, mera nu framöver.. Har en tid med Jonas inboka i nästa vecka oxå för att få ordning på det hela och öka motivationen en aning ;0)

Jag och min Niclas spinner vidare på våra flyttpalner, snart hoppas jag vi har vår nya lägenhet (vi måste bara hitta den först). Vi håller iaf på att maila med en tjej som ev. är intresserad av ett byte?? Nicke målade om hemma hos sig igår och jag ska sälja i februari.. Pratade precis med Pappsen och Kari och de har kommit på plats i sitt nya hus nu =) Stina (Karis yngsta dotter) och hennes pojkvän (och bebisen i magen) skulle flytta till sin nya lägenhet idag så nu är det snart bara vi kvar?? Men men vi hittar nog nåt bra snart =)
Så synd som det var fick ju pappa och Kari inte in sängen i gästrummet så nu måste vi nog byta =) Jag och Niclas får pappas säng och dom får min (som är mindre men snyggare)... Slipper ju vi spendera pengar på en ny sån iaf.. Pengar är nämligen inget jag har ett överflöd av just nu =( Har fått jäkligt dålig lön och hade en hel del att betala, KREDITKORT SUGER!!!!!! (Fast mitt är ju rosa så det är ju fint iaf)
                                               image211
Igår var vi hemma hos mej en sväng eftersom det är nymålat hos Niclas.. Vi var ut och drack en öl på Bishop´s och det var mysigt.. Ikväll ska jag ut på "Hejdå-middag" med flickorna.. Cissi drar ju till Norge snart och Anna flyttar till huvudstaden, hur fasiken ska det gå med mej då?? Tur att det finns några kvar här hemma iaf =)

Imorron bär det av mot Härjedalen.. Åker upp till ramis för att äntligen få test-köra lite i de nya backarna och den nya snön som hela tiden fylls på.. Måndag morgon åker jag och Mamsen över till garnnlandet för ett besök hos farbror tandläkare (AJ).. Det ska iaf bli skönt att få laga min tand som är allt utom hel, en ny bit som lossnar lite titt som tätt faktiskt =( 
Nu har jag bara en sak att säga till er alla...
                                                   image213

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0