Snöoväder och ont om kläder....

Ja nu är det minsann vinter här i landet.. Snön yr som aldrig förr och det är helt klart FRISKA vindar som anfaller mig när jag vågar mej utanför dörren =( Bra att det kommer snö iaf =)
                                                              image202

Kom precis tebax till staden efter en snabb tripp till Härjedalen... Åkte igår efter jobbet och skulle upp till mitt Ramundberget idag, men vädret sög och jag var allt för opepp...
Idag var jag nära att förböda oxå när jag skar mej i handen.. Blodet forsade image203och jag mådde lite dåligt när jag fick syn på mitt kött där inne.. Nu har jag iaf satt på ett plåster och vet inte när jag ska våga mej på att byta det... AJAJAJ säger jag bara  =(   

Satte mig då till slut på en mycket full buss tebax hit til Ösd istället... Massa, massa kidos på bussen som var lite väl trötta så nån sömn på den resan blev det inte.. Jag sov typ 12 timmar i natt som va och så fort jag typ satt mej ner idag så har jag somnat.. Är det nåt ALLVARLIGT fel på mej eller?? Hoppas inte det...

Veckan på jobbet har varit tung och seg.. Tror att det är dags att se sig om efter nåt annat nu.. Har ingen motivation och nu efter det att min arbetsplats flyttar kan jag inte träna på lunchen längre... Kommer att bli stor som ett hus om jag ska sitta där och jäsa hela dagarna, inte bra inte bra... Tänk om det kunde trilla ner ett intressant förslag i skallen på mej bara sådär.. Det skulle inte vara helt fel kan jag säga ;)

Va hem till Frösön en sväng förra veckan och såg om lite.. Mamsen var här igår och hon hade fraktat hit alla mina julklappar så nu blir det bubbelvatten (med min nya Sodastream) och Potatisgratäng ( med min nya hushållsassistent) för hela slanten... Betyder altså att jag får lov till att spendera en del tid hemma hos mig i fortsättningen, hihi...

Just nu är jag iaf hemma hos Nicke, men han är dessvärre inte hemma =( Men han kommer senare iaf.. Jag för min del ska krypa upp i soffan och bara mojsa.. Kan ju finns en viss risk för att jag somnar, men jag ska göra mitt bästa för att hålla mej vaken tills min prins kommer hem..

Hoppas alla har en fin helg och att ni njuter av ledighet och varandras sällskap... Pussar och Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0