The snow is falling from abowe and I am totally in Love <3

Ja äntligen vräker det ner lite snö igen =) Hoppas den ligger kvar längre än den förra, är så trött på tö och slask... Var ju ett ag sen sist, men det är väl som Maria sa; Jag är ju så kär så jag har knappt tid till annat =)  JA jag evt att jag är UR-DÅLIG!! på att uppdatera just nu!! Hoppas jag kan skärpa mig snart...

Jaha vad har hänt sen sist då?? Jo jag har ju börjat jobba inne i stan, just nu sitter vi på plan 2 i "Telia huset".. På onsdag bär det av mot I5 och våra nya lokaler.. Ska bli riktigt gött med nytt och fräscht =)
Annars ruller väl jobbet på som vanligt, det är inte speciellt roligt men helt klart bättre än att vara arbetslös. Skulle vara kul att hitta på något annat ett tag nu.. Nån som har några förslag att komma med kanske??

Det är inte bara bloggandet som ligger på is just nu, träningen är helt körd i botten vill jag lova =( Har inte vart på gymmet på läääääänge och jag känner hur kilona fastnar kring magen för var dag som går.. Fick mail av Jonas (min tränare) härom dagen och han undrade minsann var jag var?? Hmmm, jag kommer snart tebax, lovar att skärpa mig så fort vi kommit på plats på nya stället.. Blink, blink...

Nu har jag varit ledig i 2 dagar och bara slackat.. Igår var vi på stan en sväng efter att Nicke slutat jobba och jag shoppade lite nya kläder.. Har egentligen inte ett enda ruttet korvöre men kreditkortet funkar ju dessvärre ändå =( Måste bli mer sparsam, det är tydligt det..

Jag och Nicke kollar lite på ny lya oxå ;) Känns så onödigt att jag står och betalar en massa pengar för min lägenhet när jag är där typ 2 timmar i veckan.. Ja jag vet att det är lite tidigt, men varför vänta lixom?? Vi har inte hittat nåt än, men man kan ju alltid hålla ögonen öppna, hihi...

Igår var vi hos Jimmy och Sofie.. Grabarna spelade WoW-brädspel och jag och Sofie snackade tjejsnack hela kvällen... Var så roligt att bara få sitta och prata och ta del lungt.. Var ett tag sen sist minsann.. Nu ska ju flickorna Anna och Cissi lämna mej ensam kvar här i staden oxå, så det är tur att jag har knutit lite nya kontakter!! Alltid lika roligt att lära känna nytt folk!! Me Like!! Annars gjorde jag ju även 2 duma saker igår.. Första råkade jag gå rätt in i en glasdörr när jag skulle in i en affär och sen råkade jag posta mina vantar =( Skulle lägga på brev på lådan och hippsvipps var vantarna oxå borta =( Inte bra, inte bra.. (men ganske kul ändå)

I kväll har jag inga planer alls.. Nicke är på middag med sitt Team och jag chillar i soffan.. Blir nog lite film och chips kan jag tro.. Vi sov VÄRSTA länge idag, blev rätt sent för oss båda igår.. Jag åkte hem vid 3-tiden och prinsen seglade inte in förrän i tidiga ottan.. Klockan var nog närmare 5 innan han kröp ner i sängen..
Men är inte helgen till för att mysa i sängen mån tro?? JOHO DÅ!!!!!  image207 (VILL HA!!!!)

Imorron väntar jobb för min del, inget brädåkande denna helg heller =( JAG VILL, JAG VILL, JAG VILL!!!!!!!!!!!!!!

Jaja hoppas alla har en mysig hlg.. För er som ska ut på partaj; HAVE FUN!!!! och för er som bara tänker ta det lungt ikväll; TRYCK LITE EXTRA CHIPS VETTJA!!! Pussar och Kramar Herrå´
                                                          image206

Kommentarer
Postat av: Maria

ahh, ÄNTLIGEN. Förresten, bara så du vet så har du ju lovat Towa en sak. Hon pratar bräda och undrar...
Vi var i Lofsdalen och åkte i dag också. Härjecupen och Anja blev tvåa. Megastolt är hon men inte syrran som blev 8:a.

2008-01-19 @ 22:23:38
Postat av: Mej

HAHA.. Ja jag var ju redo att uppdatera lite.. Passar på Niclas är på fest ;) Ja jag tänker oxå på bräda var eviga dag.. Ska försöka vara ledig en hel helg snart så.. GRATTIS!!!! Till världens bästa slalom tjejjor.. Hörs snart

2008-01-19 @ 23:45:42
URL: http://Plentan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0