Back from "buschen"...

Ja efter ett par väl behövliga dagar ute i skogen är vi tebax i civilisationen igen =) Vi har haft det SÅÅÅÅÅ mysigt ;0) Bara laddat batterierna och rått om varandra, min prins och jag.. Blev dock inte så mycket fiske, men det tar vi igen nästa gång.. Vi har eldat, spelat spel och kort, läst, ätit god mat, vilat och iaf försökt komma ut med båten (vilket slutade med att vi nästan åkte ner för en stenig fors, blåste lite väl mycket)

Varit hemma i staden i 2 dagar nu och en till blir det innan det bär iväg på nästa lilla semester-tripp, Sandviken är målet..
Hemma i staden var det sig likt.. Vädret har varit sjukt trist med massa regn och gråa moln =( Var ut en liten sväng igår och köpte en present till Stina, Mattias och lilla Matilda-sötisen.. En snabbis till apoteket och bolaget oxå, men det var verkligen allt! Dagen spenderades mestadels i soffan, läste, kollade tv och smaskade i mig lite Ben&Jerrys =P Prinsen satt vid sin älskade dator mest hela dagen.. Efter middagen (värsta goda planksteken) drog Niclas iväg till Lars på fest och jag skulle till Carro-vännen men var allt för seg.. Stannade istället hemma och kollade film.. Såg en rätt hemsk film som gjorde det svårt att somna sen (jag var ju alldeles ensam juh), inte kul när min älskling inte finns bredvid mig.. Nu finns han iaf på andra sidan väggen =)

Idag ska jag försöka hinna med en visit hos Carro och annars har vi inga planer alls, det är ju verkligen det här som är semester =)
Imorron jobbar prinsen och jag ska väl börja packa antar jag.. Tåget går värsta tidigt på tisdag-morron men när vi kommer fram väntar SOL, för det har jag bestämt!! SÅ DET SÅ!!

PUSSAR OCH KRAMAR <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0