Feeling hot, HOT, hot....

OH MY ...... Snacka om värma =) Höll på att smälta som glass när jag klev ut från jobbet efter 10 timmar med en fläkt i nacken.. Nog för att det skulle bli varmt men detta ver helt ofattbart.. ÄNTLIGEN (fast samtidigt puhhhh).. Längtar till kalla öl på stråket imorron ;0)

Jobbade låååång-pass idag men dagen har ändå flutit på bra, bara några få tjafs (som jag så klart vann) och en hel del bra stats.. Känner dock på att sitta inne, framför en data skärm i 10 timmar i stäck =/
Nu är jag iaf hemma.. Köpte med mig kina-mat, MUMS och nu sitter jag och slappar i soffan.. Har gjort världens träningspass oxå =) Sprang först ner till tvättstugan med värsta tunga tvätt-påsen, sen upp igen till lägenheten, sen 5 trappur upp till vinden med en låda porslin, hade glömt nyckeln så ner igen, sen upp igen och in i förrådet, blev sen så nödig att jag var tvungen att springa ner igen och sen upp igen!! Och allt detta för att leta reda på ett par tunna små leggins.. PuuuhhhHHh =)

Har snick-snackat med mitt lilla träsk-troll Carro Barro en sväng oxå, kul att höra att hon har det bra där ute i sin Ö-viks skog.. Ringde nyss mitt andra lilla Carro-troll men hon var oxå ute i nån skog?? WHAT?? så jag hörde inte nå vad hon sa.. Hon får plinga när hon kommer hem istället..
Lyssnar just nu på "Natasha Bedingfields" "Pocketful of sunshine" (ME LIKE!!) och skapar en Yran-skiva för snart... SMÄLLER DET!!!!!
Nu ska jag pejla lite resor till mej och mamsen.. En vecka i Turkiet bara väntar på oss ;)

                                                                                            Kram och Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0