Sommar, SOL och massvis med öl....

OHHH JA!!! Nu har yran-veckan kommit igång på allvar och helgen har mestadels spenderats nere på stråket, dag som natt =) Pappa och Kari var här på besök och vi har haft en trevlig helg.. God mat myckt kalla öl och trevlig underhållning... I fredags tog jag tjänst-ledigt och mötte upp pappa vid ett-tiden. Vi åkte till bolaget och sen hämtade vi Kari vid tåget.. Middag och några öl med dem på stråket och sen gav jag och prinsen oss av vidare mot lite vildare partaj.. Olearys-tältet och hatten var kvällens "place to be" tydligen.. Vi var även upp på G3 en sväng efter det att stråket stängt =) På lördagen vaknade jag vid 9-tiden och kunde naturligtvis inte somna om igen så det var bara att gå upp det.. Gick en shopping-runda på stan och sen blev det lunch nere på stråket.. Träffade Carro en liten sväng och prinsen kom ner och joinade oss. Efter en väl-behövlig dusch gick vi ner och åt middag, Nicke drog iväg på fest och jag, pappa och Kari tryckte käk tills vi nästan rullade.. Blev en tur hem till Fridli oxå innan stråket.. Kvällen var rätt seg och jag måste nog säga att fredag-kvällen var skojigare...

Igår tog jag sovis.. Var i badhus-parken med Carro och njöt av solen och spanade på kändisar ;0) Middag hos Lena (Nickes faster) med svärfar som hade fyllt år, grillat och nyplockade jordgubbar med glass, MUMS!!!! Efter den en runda med grabbarna på mini-golf banan.. Jag somnade ovaggad vid 21-tiden, hård helg!!

Nu väntar jobb varje morgon kl. 07.00!! Inte roligt =/ Skönt att man kan komma härifrån i någorlunda tid iaf..

Hoppas ni haft en fin helg, Carro du vet jag jag alltid finns här för att hjälpa dig med dina hjärn-spöken!! Puss och Herrå´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0