Sommar, sol, värme...

JAAAAA!!!!!!!!! Tro det eller ej men det har faktiskt varit fint väder i 3 dagar nu!!! Hoppas det håller i sig under mina semester veckor oxå =)

Idag är det torsdag vilket betyder att det är bara 2 dagar! kvar att jobba.. Jag borde egentigen sväva runt på små moln med tanke på det, men nä?? Jag känner mig bara down =/ Hoppas det bara är en liten, liten svacka för nu vill jag vara glad, pigg och allmänt social..

I tisdags efter jobbet gick jag och fikade med Carro.. Hon har varit hemma ett par dagar nu och det märks verkligen på jobbet.. Ingen granne att skratta, viska, retas och busa med =( Vi satt på "Pause" i närmare 4 timmar och det var bara så skönt att få spy lite galla över världen...
Igår var det för första gången på länge en LUGN!!!!! dag på jobbet =) Carro var tebax och dagen rullade på i ett ganska lagom tempo.. Efter jobbet gick jag ut på stan och shoppade några födelsedags presenter till min mamma.. Det blev 2 st nya detaljer till vardagsrummer och en lite börs oxå.. efter maten somnade båd ajga och Nicke i soffan och det var sååå skönt, vår nya soffa är verkligen GREAT!! Kvällen spederade jag med att plocka undan lite hemma, medan Nicke gick på krogen.. Är det verkligen rättvist det, hmmmm????

Idag efter jobbet är det tvättstugan som gäller (om den är ledig förståss) och annars sitter jag gärna på en park-bänk och trycker glass resten av dagen =)
Hoppas ni som har semester njuter av solen och ledigheten, JAG AVUNDAS ER!!

PusSaR oCh kRaMAr FRån eTT sOLiGt ÖstERsUnD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0