Så dålig...

Är jag på att blogga just nu, JAG VET!!! Jag försöker att bättra mig men det händer lixom inte något, hmm... Nu ligger jag (för vilken gång i ordningen) nerbäddad under en filt (ja den är rosa såklart) och svettas och fryser om vart annat =/
Sjuk är mitt nya mellannamn... Det är typ 6:e gången på 4 månader som jag måste vara hemma från jobbet p.ga jordens förkylning.. ÄR SÅ LESS!!!! Ok man kanske kan tycka att det är lite skönt ibland att vara hemma och bara mojsa, fine! det kan jag me tycka men inte när det händer så här ofta och framför allt inte när man verkligen är DÅLIG!! Det började på söndags eftermiddagen, jag och min twinnie som var här i staden på en liten visit hade varit på stan och sen ätit en liten pizza =) Vinkade av henne och vandrade hemåt.. Kom in i lghten och PANG!! Super snorig och dunder ont i halsen, WHAT?? Aha prinsen som fyllde 24 år i fredags hade fått mer blommor, antagligen allergi då, phhuuuuuu.. In med fina syrénerna i badrummet och kvällen gick vidare men icke att jag blev nåt bättre, tvärtom =/ Värsta natten någonsin vad det gäller att ha ont i halsen, aldrig varit med om sådan smärta (AJAJAJAJ).. Blev hemma från jobbet igen.. Nu ligger jag här för 3:e dagen i rad, som tur är känns det lite bättre nu iaf =)

                                                   GRATTIS

                      Prinsen som fyllde 24 år den 13:e juni


    Stina och Mattias som fick en liten Matilda den 12:juni 


            Min barndoms vän Annica och hennes Fredrik 
                    som fick en liten Linnéa den 9:e juni


Annars var förra veckan på jobbet som vanligt (tråkig och tung alltså).. Hade lite nytt folk på plats som ska sommer jobba hos oss, KUL!! Jobbade bara 4 dagars vecka och det var SKÖNT!! På fredagen var jag alltså ledig och började med att gå upp tidigt för att fixa tårta och paket på sängen till min prins som hade födelsedag!! 24 år minsann =) När han gått till jobbet la jag mej och spelade lite data-spel och sen sov jag lite till (hihi).. Var ut på stan för att införskaffa en present till, de sista till tårtan och lite dricka till helgen.. Var och hämtade mina glasögon oxå som jag fått nya glas i pga. en reklamation, GÖTTANS!! På eftermiddagen kom Niclas familj hit på tårtkalas =) Alla gillde min fina jordgubbstårta och prinsen fick mer presenter.. B.la en JÄTTE fin bukett med blommor och ett par "foppa"-tofflor.. Sofie (Niclas lillasyster) fick blommor av oss för hon gick ut nian denna dag...
                
               

                                  
På kvällen var vi hos Malin och Noli på "Sing-star competition", vilet trots en del dispyter var riktigt roligt.. Kvällen fortsatte sedan på G3 med öl och annat dravel.. Hoppas prinsen blev nöjd med sin födelsedag =)

Till helgen är det midsommar och vi har faktiskt inga direkta planer, får väl se hur jag mår i första hand.. Annars kan jag gärna tänka mig lite god mat, gott vin och trevligt sällskap.. Högra krav än så har minsann inte jag..

Nu ska jag lägga in lite bilder åt er gott folk, inte det lättaste ska ni veta.. Det dumma programmet som krävs för att kunna göra detta fungerar ju naturligtvis inte på mitt äckliga "vista".. Ska byta till Xp så fort jag får chansen...


                             Hoppas ni har det bra där ute i solen mina vänner!!
                                                          Puss Puss

Kommentarer
Postat av: tvillingen

hej min älskade vän! Vad kul det var att träffa dej! vilken fin tårta, du kanske ska byta yrke. GRATTIS på namnsdagen!Här regnara det så kopiöst mycket, vi som skulle ha romantisk picnic idag :( Mr M sover, han har jobbat natt. Jag har tråkigt. Ska ta på mej regnstället o gå o köpa en bra film. Pöss

2008-06-20 @ 10:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0