Sommar, sommar, sommar.....

Ja nu har verkligen sommaren kommit på allvar =) Helgen i Sandviken har varit lugn, skön, trevlig, avkopplande osv. Jag har verkligen legat som prinsessan på ärten och blivit upppassad med båda god mat och fika..
I lördags var jag och pappsen iväg till VAlbo en sväng.. Hann in på Gina Tricot för att fynda en jacka (var ju visst fullgumma förra helgen och slarvade bort min andra) och sen en racersväng genom Ikea. När man har Pappa Göransson med sig måste man vara snabb vet ni, hann tycker inte om shopping rundor.. Fick iaf ihop en kundvagn med grejjer (bra gjort på ca 30 min), fick dock inte med mej det hem dessvärre =( Köpte nya gardiner och bäddset oxå..
När vi kom hem från shoppingen satte vi oss i solen en stund.. Vi var ute på en cykeltur och sen när Kari kom hem från jobbet grillade vi massa goda grejjor!! Efter middagen kom Stina och Mattias med bebisen ville inte komma ut.. Vi gick ner på stan och kollade in crusingen =) Det var verkligen folk fest i Sandviken i helgen och det var så SJUKT mycket snygga bilar..
                 
                                                                         
På söndagen efter frukosten åkte vi till högbo och gick runt sjön, vi kollade lite i glasbruket och sen åt vi en glass.. Restan av dagen ängades åt att sova i solen och bli mer än väl grillad =/ Vi gick ut och käkade en middag när Kari kom hem från jobbet, en redig köttbit är inte fel..

Vid halv sju-tiden imorse började jag sen min resa hemåt.. Sov mesta delen av resan men är nu (efter 8 timmars HÅRT arbete) helt sluuuuuuut.. Kom direkt från tåget till jobbet och har varit uppe sen innan sex =/ Nu ska jag äntligen hem till min älskade prins som jag inte har träffat på flera dagar!!! Sak bli SÅÅÅÅ mysigt..

Hoppas alla haft en jätte härlig helg!! PuSs pUsS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0